نگاهی اجمالی به لپ تاپ جدید ال جی: LG Gram Style 14

لپ تاپ جدید ال جی LG Gram Style 14 با نمایشگر OLED، طراحی سبک وزن، همه منتقدان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما در پایداری، مصرف انرژی و نویز پد لمسی امتیاز بالایی نمی گیرد.
نگاهی اجمالی به لپ تاپ جدید ال جی: LG Gram Style 14

لپ تاپ LG Gram Style 14 با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم (~2.2 پوند)، نمای بیرونی زیبا و درخشان، پد لمسی مخفی و صفحه نمایش OLED خیره کننده، مطمئناً کنجکاوی منتقدان و کاربران را برانگیخته است. علاوه بر این، سخت افزار آن نوید عملکرد سریع را می دهد. با این حال، چند مشکل جزئی وجود دارد که ال‌جی باید آنها را برطرف کند.

درست از لحظه‌ای که به آن نگاه می‌کنید، زیر نوت‌بوک ال‌جی جذابیت اولیه خود را حتی در حالت خاموش نشان می‌دهد. تکیه گاه کف دست و درب نمایشگر بازی مسحورکننده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارند و ظاهر آنها با تغییر منابع نور و زاویه تغییر می کند. در حالی که نمای بیرونی چشمگیر است، پد لمسی در ابتدا از دید پنهان می ماند.

تنها زمانی که لپ‌تاپ را روشن می‌کنید، نوارهای نور سفید که لبه‌های پد لمسی را مشخص می‌کنند، نمایان می‌شوند. با این حال، توجه شما به سرعت به سمت نمایشگر جلب می شود. با دارا بودن فناوری OLED و رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل، تصاویری واضح و شفاف با کنتراست و عمق رنگ چشمگیر ارائه می دهد. ال‌جی همچنین توانسته است سوسو زدن معمولی PWM OLED را به فرکانس 350 هرتز برساند، و آن را برای همه به جز تعداد کمی از کاربران با تجربه عملاً غیرقابل تشخیص می‌کند.

با این حال، ساخت لپ تاپ با برخی چشم پوشی همراه است. پردازنده قدرتمند Intel Core i7-1360P تقریباً بی صدا کار می کند و حتی می تواند بدون فن نیز کار کند، البته با افت عملکرد قابل توجه. با توجه به حداقل وزن و ابعاد جمع و جور لپ تاپ، محدودیت های عملکرد پردازنده کاملاً غیرمنتظره نیست.

پایداری کلی شاسی لپ تاپ تا حدودی کم است، زیرا دستیابی به وزن تنها 990 گرم (~35 اونس) در 14 اینچ، استفاده از مهاربندی های فلزی یا ساختاری قابل توجه را ضروری می کند. به‌طور شگفت‌انگیزی، قاب صفحه‌کلید ثابت می‌کند که محکم است، دارای ارتفاع ضربه‌ای رضایت‌بخش و مقاومت عالی است که در نتیجه تجربه تایپ بسیار راحت را به همراه دارد.

در جنبه منفی، برخی از نقاط ضعف قابل اجتناب وجود دارد. در حالی که عمر باتری بسیار طولانی است، اما در درجه اول به دلیل وجود یک باتری بزرگ است. متأسفانه، این پردازنده، اگرچه برای کارایی بالا طراحی شده است، در مقایسه با رقبای خود، در حالت بیکار انرژی بیشتری مصرف می کند.

ال جی از یک محرک خطی به عنوان مکانیزم بازخورد در تاچ پد استفاده می کند. در حالی که این مفهوم امیدوارکننده است، اجرا با سر و صدای بیش از حد مختل می شود. کنترل پد لمسی بدون فعال کردن ناخواسته بازخورد یک چالش بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد