OneMix 5: لپ تاپ مینی با طراحی همه کاره و پردازنده قدرتمند

OneMix 5 یک لپ تاپ کوچک با پردازنده Intel Alder Lake-U و صفحه نمایش لمسی انعطاف پذیر که می تواند بین حالت های لپ تاپ، تبلت و استودیو جابجا شود. این لپ تاپ تابستان امسال می آید.
OneMix 5: لپ تاپ مینی با طراحی همه کاره و پردازنده قدرتمند

One-netbook که به خاطر سری بازی های دستی ONEXPLAYER خود مشهور است، در حال آماده شدن برای راه اندازی OneMix 5 است، یک لپ تاپ جمع و جور که از مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو الهام گرفته است. این دستگاه جدید بر اساس موفقیت ONEMIX 4S ساخته شده است و از همان پردازنده سری Alder Lake-U اینتل بهره می‌برد، اما با طراحی اصلاح‌شده‌ای شبیه به نسخه کوچک‌تر Surface Laptop Studio.

One-netbook اطلاعات اولیه ای را در مورد OneMix 5 ارائه کرده است که به عنوان جانشین One Mix 4 و ONEMIX 4S عمل می کند. جالب اینجاست که One-netbook تصمیم گرفته است که OneMix 5 را به پردازنده Intel Alder Lake-U مجهز کند، همان تراشه ای که در ONEMIX 4S که اوایل سال جاری عرضه شد، یافت شد. نوع پردازنده انتخابی Core i7-1250U است، یک پردازنده قدرتمند 10 هسته ای و 12 رشته ای با iGPU Iris Xe Graphics G7 با 96 واحد اجرایی (EU).

در اصل، One-netbook عناصر طراحی ONEMIX 4S را با یک Acer ConceptD 3 Ezel یا یک Microsoft Surface Laptop Studio ترکیب کرده است. همانطور که در تصاویر تعبیه شده در زیر نشان داده شده است، OneMix 5 را می توان به عنوان یک لپ تاپ سنتی استفاده کرد، به تبلت تبدیل کرد، یا به جلو تا کرد تا یک تجربه تماشای همه جانبه را ارائه دهد. بر اساس گزارش‌ها، ONEMIX جدید صفحه‌نمایش 10.1 اینچی نسل قبلی خود را با وضوح 2560 در 1600 پیکسل حفظ کرده و از قلم با 4096 سطح فشار پشتیبانی می‌کند.

اگرچه جزئیات کامل در مورد OneMix 5 توسط One-netbook فاش نشده است، از جمله تاریخ انتشار آن، این شرکت چندین مشخصات کلیدی را تأیید کرده است. این دستگاه دارای باتری 41.8 وات ساعتی با قابلیت شارژ 65 وات، گزینه هایی برای 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت رم LPDDR5-5200 و ظرفیت ذخیره سازی تا 4 ترابایت با استفاده از فناوری PCIe 4.0 خواهد بود. علاوه بر این، این لپ تاپ جمع و جور دارای چندین پورت USB از جمله USB4 و همچنین بلوتوث 5.2 و اتصال Wi-Fi 6E خواهد بود. One-netbook قصد دارد فروش OneMix 5 را در اواخر تابستان امسال آغاز کند، اگرچه جزئیات قیمت در حال حاضر در دسترس نیست.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد