بعد از تردز، Bluesky هم راهی برای دیدن لایک ها اضافه می کند

به‌روزرسانی‌های اخیر Bluesky این شبکه اجتماعی را به رقیب خود یعنی تردز نزدیک تر می کند.
بعد از تردز، Bluesky هم راهی برای دیدن لایک ها اضافه می کند

Bluesky مجموعه ای از به روز رسانی ها را در روز جمعه برای برنامه های تلفن همراه و وب سایت خود معرفی کرد که شامل یک تب جدید برای مشاهده لایک های خود، پشتیبانی از اعلان ها برای برنامه ها و یک انتخاب کننده شکلک برای آهنگساز وب است.

در اوایل این ماه، Threads رقیب Bluesky یک تب جدید به نام «پسندیدن شما» در تنظیمات اضافه کرد تا به کاربران اجازه دهد پست‌های پسندیده‌شان را ببینند. در مقابل، Bluesky یک تب لایک به پروفایل کاربران اضافه کرده است. محل قرارگیری تب شبیه به X (توئیتر سابق) است، اما برخلاف شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، Bluesky به شما اجازه نمی‌دهد پست‌های لایک شده افراد دیگر را ببینید.

این پلتفرم در یک پست مشخص کرده است که لایک‌های یک کاربر از طریق API قابل دسترسی هستند زیرا عمومی هستند. در حالی که مشتری بومی آنها را نشان نمی‌دهد، برنامه‌های دیگر می‌توانند عملکردی را برای نمایش علاقه‌مندی‌های سایر کاربران انتخاب کنند.

علاوه بر این، شبکه اجتماعی این قابلیت را نیز اضافه کرده است که به افراد پیشنهاد می‌کند زمانی که شخصی یک «@» را در آهنگساز تایپ می‌کند، آن را ذکر کنند. این به روز رسانی در همه پلتفرم ها در دسترس است. در یکی دیگر از بهبودهای مرتبط با آهنگساز، Bluesky یک انتخاب کننده شکلک در وب اضافه کرده است. Bluesky در آخرین به روز رسانی خود، نوتیفیکیشن هایی را نیز به اپلیکیشن های موبایل خود اضافه می کند.

در اوایل این هفته، Bluesky محدودیت‌های نرخ را به اقداماتی مانند تنظیم مجدد رمز عبور یا به‌روزرسانی دسته کاربر برای تثبیت ترافیک شبکه اضافه کرد. شرکت رسانه‌های اجتماعی این اقدام را انجام داد، زیرا هفته گذشته پس از اینکه ماسک اعلام کرد که X ویژگی «بلاک» را حذف می‌کند، Bluesky برای مدت کوتاهی نتوانست بار ترافیک جدید سایت را کنترل کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد