آخرین ویژگی مایکروسافت ادج حذف ویژگی هاست!

نسخه بتا Edge v117 مایکروسافت ویژگی‌های کمتر شناخته شده‌ای مانند Math Solver را حذف می‌کند و هدف آن بهبود تجربه کاربر و متمایز کردن از کروم است.
آخرین ویژگی مایکروسافت ادج حذف ویژگی هاست!

در مرحله بتا، مرورگر وب اج مایکروسافت نسخه 117 دستخوش تغییراتی می شود که ممکن است مورد توجه بسیاری از کاربران قرار نگیرد، مانند حذف ویژگی های کمتر شناخته شده مانند Math Solver و Citations. تکرار آتی مرورگر Edge می تواند شاهد کاهش در مجموعه ویژگی های آن باشد.

نسخه بتای 117 Edge که طبق گزارش های Neowin و 9to5Google پیش بینی می شود در 14 سپتامبر پایدار شود، قرار است پنج ویژگی خاص را حذف کند. این ویژگی ها شامل حل ریاضی، دیکشنری تصویری، نقل قول ها، ابزارهای گرامر و حالت کودکان می شود.

مایکروسافت قبلاً در آخرین یادداشت‌های انتشار خود برای کانال بتا، به تاریخ 25 آگوست، به "منسوخ شدن" این قابلیت‌ها اشاره کرده بود. منطق پشت این حرکت، همانطور که توسط این شرکت بیان شده است، «افزایش تجربه کاربر نهایی و ساده کردن منوی ابزارهای بیشتر» است.

مایکروسافت در تلاش برای تشویق کاربران بیشتر به استفاده از مرورگر Edge نسبت به جایگزین محبوب‌تر Google Chrome، باید راه‌هایی برای متمایز کردن خود بیابد. گاهی اوقات، ویژگی‌های اضافی می‌توانند به ایجاد حس درهم‌ریختگی کمک کنند. برای کسانی که با ویژگی های ذکر شده آشنا نیستند، ممکن است فقط به پیچیدگی درک شده مرورگر اضافه کرده باشند.

آخرین ویژگی مایکروسافت ادج حذف ویژگی هاست!

مایکروسافت احتمالاً قصد دارد سایر جنبه‌های Edge را نیز ساده کند، مانند ابزارهایی که برای والدین و دانشگاهیان هدف قرار می‌گیرند، در حالی که به ادغام ویژگی‌های برجسته هوش مصنوعی و ابزارهای خرید ادامه می‌دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد