لپ‌تاپ Lenovo Legion 9i لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته با صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی و وای‌فای 7 معرفی شد

لپ تاپ جدید گیمینگ لنوو Lenovo Legion 9i با صفحه نمایش 16 اینچی ، کارت گرافیک nvidia rtx 4090 پردازنده intel core i9 سیستم خنک کننده قوی و قیمت 5000 یورو از الان در دسترس است.
لپ‌تاپ Lenovo Legion 9i لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته با صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی و وای‌فای 7 معرفی شد

لنوو به تازگی یک لپ تاپ گیمینگ درجه یک با قیمت بالا را با نام Lenovo Legion 9i معرفی کرده است. این لپ تاپ دارای صفحه نماش 16 اینچی با کیفیت 3.2K مینی ال ای دی با رفرش ریت 165 هرتز و زمان پاسخگویی Gtog3 میلی ثانیه است.

این صفحه نمایش نه تنها برای گیمرها بلکه برای تولید کنندگان محتوا و ادیتورها خوشایند است پوشش رنگی 100 % DCI-P3/Adobe RGB را به همراه گواهی های VESA Dolby Vision و DisplayHDR و Nvidia G-Sync ارائه می کند.

از نظر پیکربندی سخت افزاری Lenovo Legion 9i گزینه های محدودی را ارائه می کند. با انتخاب پردازنده intel core i9 - 13980 hx همراه با Nvidia Geforc RTX 4090 . گزینه های حافظه رم شامل 32 گیگابایت DDR5 6400 MT/s  یا 65 گیگابایت D80R54 است. رم MT/s همرا با هارد اس اس دی 2 ترابایتی nvme ارائه می شود. 

مانند اکثر لپ تاپ های گیمینگ رده بالا، این لپ تاپ مجهز به باتری 100 وات ساعتی است که از شارژ سریع 330 واتی از طریف آداپتور و 140 وات از طریق USB-C پشتیبانی می کند.

برای مدیریت سی پی یو و کارت گرافیک پر مصرف، لنوو با COOL MASTER برای توسعه حنک کننده COLDFRONT برای Lenovo Legion 9i همکاری کرده است. این سیستم نوآورانه از شبکه گسترده ای از لوله های حرارتی برای دفع موثر گرما از بالای صفحه کلید استفاده می کند که با دریچه های متعدد برای حفظ عملکرد حرارتی بهینه تکمیل می شود. 

در بخش پورت ها این لپ تاپ درگاه های مختلفی از جمله دو پورت تاندربولت 4 ، یک پورت تایپ سی نسل یک، سک پورت تایپ a ، یک جک اترنت RJ45، یک پورت HDMI2.1 و یک کارت خوان SD ارائه می کند. نکته قابل توجه پشتبانی از نمایشگر خارجی توسط هر دو پوذت تاندربولت است که امکان برق رسانی بهسه نمایشگر را ارائه می دهند. 

لپ تاپ جدید لنوو Lenovo Legion 9i قرار است مرزهای تکولوژی را جا به جا کند و اولین لپ تاپی باشد که از Wi-Fi 7 پشتیبانی کند. همچنین تراشه اختصاصی LA2 AI Lenovo را که با RGB صفحه کلید هماهنگ می شود، یکپارچه می کند. همچنین این لپ تاپ دارای وبکم 1080p با شاتر حریم خصوصی فیزیکی است.

لپ‌تاپ Lenovo Legion 9i لپ‌تاپ گیمینگ پیشرفته با صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی و وای‌فای 7 معرفی شد

پیش بینی های اولیه نشان می دهد خریداران احتمالی لپ تاپ Lenovo Legion 9i باید برای این لپ تاپ بالای 5000 یورو پرداخت کنند. به نظر شما این قیمت برای چنین لپ تاپی مناسب است؟

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد