هوش مصنوعی بینگ در کروم - رقابت با گوگل بارد وارد فاز جدیدی می شود

هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت وارد کروم می شود و گوگل بارد را به چالش می کشد. این جرکت به کاربران کروم دسترسی به هوش مصنوعی بینگ و چت جی پی تی را می دهد و رقابت بین بات های هوش مصنوعی را افزایش می دهد.
هوش مصنوعی بینگ در کروم - رقابت با گوگل بارد وارد فاز جدیدی می شود

هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت فرار است اولین ورود رسمی خود را در کروم انجام دهد و به محدوده اصلی بارد قدم می گذارد.

در شش ماه گذشته ، هوش مصنوعی بینگ یکی از ویژگی های مهم مرورگر اج مایکروسافت بوده است.  اما به نظر می رسد روال تغییر کرده است. به تازگی فاش شده که هوش مصنوعی بینگ راه خود را به کرم (مرورگر وب رقیب گوگل ) باز کرده است.

در میان تلاشهای فعال مایکروسافت برای سوق دادن کاربران به سمت محصولات خود، گنجاندن هوش مصنوعی بینگ با استفاده ار چت جی پی تی در کروم به عنوان یک خرکت شگفت انگیز خوشایند است. 

مایکروسافت به طور استراتژیک فناوری چت جی پی تی را در پیشنهادات خود، مانند سرچ بینگ، اج و ویندوز 11 گنجانده است. ادغام چت جی پی تی در چت بات بینگ تخسین قابل توجهی را در طول راه اندازی به دست آورد. این امر برخلاف موتور جستجوی بینک نسبتا کمتر مورد علاقه بود. به همین دلیل تصمیم مایکروسافت برای حفظ این ویژگی های تحسین شده به طور انحصاری برای محصولات خود منطقی بود.

با این حال اخیرا نسخه جدیدی از هوش مصنوعی بینگ برای کاربران کروم ظاهر شده است. این نسخه به تدریج در دسترس مخاطبان گسترده تری قرار می گیرد. طبق پستی که در وبلاگ بینگ منتشر شده، بینگ چت و بینگ چت اینترپرایز با کروم در دسکتاپ دارای ویندوز، مک و لینوکس سازگار خواهند بود.

این گسترش حتی اگر محدود به چند مرورگر باشد، باز هم یک گام مهم محسوب می شود. گوگل کروم دارای بیشترین تعداد کاربر در میان سایر مرورگرهاست و جاه طلبی مایکروسافت برای جذب کاربران از سایر پلتفرم ها به ادج ممکن است زمان زیادی ببرد. مایکروسافت همچنین قصد دارد دسترسی به مرورگرهای دیگر را در آینده عملی کند.

به روز رسانی های جدید موتور جستجوی بینگ شامل ترکیبپیشنهادات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از طریق الگوهای صفحه جستجوی پیشرفته برای موضوعات خاص است.این رویکرد منجر به طراحی صفحه نتایج سازمان یافته تر و جامع تر می شود.

علاوه بر این ، ادغام چت بینگ در swiftkey به کاربران اجازه می دهد تا از آن برای 30 با در روز بدون نیاز به ورد به سیستم استفاده کنند. swiftkey نرم افزار صفحه کلید خوشمند مایکروسافت است که در هر اندروید و IOS قابل دسترسی است.

توانایی استفاده از قابلیت های چت بینگ در مرورگر کروم بدون شک راحتی را افزایش می دهد، زیرا برای دسترسی نیازی به جا به جایی بین مرورگرها نیست. این مساله همچنین به بینگ یک راه بیشتر برای اصلاح فناوری چت خود از طریق تعامل با پایگاه کاربر بزرگتر ارائه می دهد که می تواند منجر به بهبود توانایی های مکالمه شود.

جالب اینجاست که کاربران می توانند تمام هوش مصنوعی های چت بات مثل بارد، بینگ ، چت جی پ یتی و.. را مستقیم در کروم استفاده کنند. این مجموعه از چت بات ها برای مقایسه و انتخاب در اختیار تمام کاربران هستند. 

در انتها باید گفت مایکروسافت دست به اقدامی زیرکانه زده است و چالش هوش مصنوعی را درست به حیاط گوگل آورده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد