از سرفیس جدید مایکروسافت چه می دانیم: شایعات در مورد Microsoft Surface Go 4

شایعات در مورد لپ تاپ جدید مایکروسافت Microsoft Surface Go 4 عرضه مورد انتظار در اکتبر، قیمت 500 دلار، مشخصات بهتر، طراحی قابل تعمیر، افزایش عملکرد و بهبود عمر باتری.
از سرفیس جدید مایکروسافت چه می دانیم: شایعات در مورد Microsoft Surface Go 4

هنگامی که مایکروسافت در 21 سپتامبر میزبان "رویداد ویژه سرفیس" خود است، انتظار می رود که مایکروسافت سرفیس گو 4 در کنار سرفیس پرو 10 برای اولین بار به نمایش درآید. در این مطلب از آرالپ، آنچه را که در مورد Surface Go 4 آینده می دانیم، پیشرفت های بالقوه آن، و انتظارات از این دستگاه 2-in-1 را بررسی خواهیم کرد.

گذشته و حال Surface Go

سری سرفیس گو مایکروسافت برای رقابت با لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های صفحه لمسی ۲ در ۱ در درجه اول به دلیل سخت‌افزار پایین‌تر خود با مشکل مواجه شده است. با این حال، Surface Go 2 که در سال 2020 منتشر شد، به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه ویندوز 10 برای کاربرانی که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه هستند، موفقیت آمیز بود.
متأسفانه جانشین آن یعنی Surface Go 3 به دلیل قدرت محدود و عمر باتری کوتاهش کوتاه آمد. با Surface Go 4، مایکروسافت قصد دارد با ایجاد یک دستگاه 2 در 1 مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد، خود را بازخرید کند.

قیمت مورد انتظار

از لحاظ تاریخی، دستگاه‌های Surface Go مقرون به صرفه بوده و قیمت‌های اولیه آن حدود 399 دلار است. با این حال، شایعات حاکی از آن است که Surface Go 4 ممکن است با قیمت کمی بالاتر، احتمالاً حدود 500 دلار عرضه شود. این تنظیم ممکن است به دلیل حذف مدل رم 4 گیگابایتی باشد، زیرا 8 گیگابایت در حال تبدیل شدن به استاندارد لپ تاپ های مدرن است.

تاریخ انتشار

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قصد دارد سرفیس گو 4 را در 21 سپتامبر معرفی کند و انتظار می‌رود عرضه آن در ماه اکتبر آغاز شود. این چرخش سریع خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال ارتقاء از مدل‌های قدیمی‌تر Surface Go هستند.

ویژگی هایی که باید منتظر آن باشید

لپ تاپ مایکروسافت Surface Go 3 برای انتخاب های طراحی خاص، از جمله وب کم 1080p، قابلیت حمل و کارت خوان microSD مورد تحسین قرار گرفت. انتظار می رود که Surface Go 4 این ویژگی ها را به ارث ببرد. علاوه بر این، این امیدواری وجود دارد که مایکروسافت تایپ کاور را در این بسته قرار دهد که برای تبدیل Surface Go به یک لپ‌تاپ کامل ضروری است. قبلاً 129.99 دلار قیمت داشت، از جمله ارزش قابل توجهی را اضافه می کرد، به خصوص اگر قیمت پایه افزایش یابد.

پیشرفت های نمایشگر

یکی از جنبه هایی که نیاز به بهبود دارد صفحه نمایش است. Surface Go 3 حاشیه های ضخیمی داشت که باعث می شد قدیمی به نظر برسد و فضای قابل استفاده صفحه نمایش را کاهش دهد. در حالت ایده‌آل، Surface Go 4 دارای حاشیه‌های نازک‌تری خواهد بود که نمایشگری مدرن‌تر و همه‌جانبه‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت تعمیر و ارتقاء

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت بر روی تعمیر و ارتقای بیشتر Surface Go 4 تمرکز کرده است. قطعاتی مانند باتری، پایه پایه، نمایشگر و مادربرد ممکن است قابل تعویض باشند. علاوه بر این، این دستگاه ممکن است ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند وضوح صدا، مشابه Surface Laptop Go 3 را معرفی کند.

ارتقای سخت افزار

افزایش قیمت سرفیس گو 4 را شاید بتوان به دلیل توقف تولید مدل های رم 4 گیگابایتی دانست. انتظار می رود پیکربندی پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. علاوه بر این، شایعه شده است که این دستگاه از پردازنده N200 اینتل استفاده می کند و از سرفیس گو 3 توانایی بیشتری دارد.

عملکرد و عمر باتری

یکی از زمینه های حیاتی بهبود سرفیس گو 4 عملکرد است. کاربران اغلب این سری را به خاطر سخت افزار ضعیف آن حتی در بالاترین پیکربندی آن مورد انتقاد قرار داده اند. برای حفظ رقابت، مایکروسافت باید این مشکل را حل کند.

یکی دیگر از جنبه هایی که توجه را می طلبد عمر باتری است. Surface Go 3 برای ارائه بیش از 6 ساعت استفاده به سختی تلاش کرد که از استانداردهای صنعت فاصله داشت. در عصری که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها حداقل 10 ساعت عمر باتری دارند، Surface Go 4 باید پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

با نزدیک شدن به رویداد مایکروسافت، Surface Go 4 همچنان یک دستگاه مورد علاقه است. تلاش های مایکروسافت برای ایجاد یک دستگاه 2 در 1 مقرون به صرفه و در عین حال توانمند به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Surface Go 4 باشید زیرا ویژگی ها، مشخصات و عملکرد آن را پس از رونمایی رسمی پوشش می دهیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد