مک بوک های M3 اپل ممکن است امسال عرضه نشوند

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، پیشنهاد می کند که مک بوک های مجهز به M3 ممکن است تا سال آینده وارد بازار نشوند. نسخه های اخیر مجهز به M2 انتخاب های متنوعی را ارائه می دهند.
مک بوک های M3 اپل ممکن است امسال عرضه نشوند

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، احتمال اینکه مک بوک های مجهز به ام 3 تا سال بعد عرضه نشوند، به طور فزاینده ای افزایش می یابد. در حالی که هیچ شایعه مشخصی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه نسل بعدی اپل وجود ندارد، مارک گورمن از بلومبرگ ماه گذشته پیشنهاد کرد که اپل ممکن است تراشه M3 خود را در مک‌های «entry-level » در جریان رویداد معرفی محصول در ماه اکتبر رونمایی کند. .

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال بررسی استقرار تراشه M3 خود است که انتظار می‌رود از فرآیند تولید 3 نانومتری کارآمدتر برخوردار باشد، در دستگاه‌های مختلف از جمله مک بوک پرو جدید 13 اینچی، مدل‌های مک بوک ایر 13 و 15 اینچی و مک مینی.

گورمان پیش بینی می کند که در طول سال آینده شاهد معرفی همه این محصولات جدید باشیم. تعجب آور نخواهد بود اگر اپل تصمیم بگیرد که عرضه مک بوک را به تعویق بیندازد، همانطور که سال گذشته در رویداد اکتبر خود از نسخه های جدید مک خودداری کرد و در ژانویه از مک بوک پرو با تراشه های M2 Pro و M2 Max رونمایی کرد. با این حال، اشاره کو به مک بوک در پست خود لزوماً احتمال راه اندازی آی مک جدید در پاییز 2023 را رد نمی کند.

با انتشار اخیر اپل از مک بوک پرو 14 اینچی، مک بوک پرو 16 اینچی و مک مینی، اکنون چهار مک بوک مختلف و یک دسکتاپ با تراشه های M2 برای خرید در دسترس هستند. این مجموعه متنوع انتخاب هایی را برای علاقه مندان به اپل ارائه می دهد، اما می تواند احساس بی نظیری نیز داشته باشد.

به منظور کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه، Becca Farsace، Monica Chin و Chris Welch تجزیه و تحلیل جامعی از هر یک از این دستگاه های مجهز به M2 ارائه می دهند و نقاط قوت و مخاطبان هدف آنها را برجسته می کنند. هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا گزینه های خود را به طور موثر هدایت کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد