نقد و بررسی تبلت ویندوزی ایسوس Asus T100H

تبلت ویندوزی ایسوس ASUS Transformer Book T100H به پردازنده Atom x5-Z8500 مجهز است. براساس لیتوگرافی 14 نانومتری ، گفته می شود که نسبت به تراشه های نسل قبلی ، مصرف انرژی بسیار کمی در محاسبه نسبت به عملکرد دارد که باعث خنک تر شدن آن می شود.
نقد و بررسی تبلت ویندوزی ایسوس Asus T100H

Asus T100HA یک تبلت ویندوزی 2 در 1 همه کاره است که راه حلی جمع و جور و قابل حمل برای نیازهای اساسی محاسبات ارائه می دهد. طراحی آن بسیار کاربردی است، با یک صفحه کلید قابل جدا شدن که آن را به یک لپ تاپ کاربردی تبدیل می کند و برای بهره وری در حال حرکت مناسب است. صفحه نمایش 10.1 اینچی، در حالی که بالاترین وضوح را ندارد، کیفیت تصویر مناسبی را برای مرور وب و مصرف رسانه ارائه می دهد. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که عملکرد آن متوسط است و توسط پردازنده اتم اینتل هدایت می‌شود، که ممکن است با وظایف سخت‌تر یا برنامه‌های کاربردی با منابع فشرده‌تر مشکل داشته باشد.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

یک 2 در 1 باورنکردنی با عمر باتری فوق العاده

یک 2 در 1 باورنکردنی با عمر باتری فوق العاده

بهتر است اقرار کنیم که حمل کردن همزمان لپ تاپ و تبلت کار آزار دهنده ای است. تبلت ویندوزی T100 HA دو در یک 10.1 اینچی، قابلیت هر دو را دارد؛این دستگاه یک لپ تاپ با صفحه کلید جدا شونده است که با جدا شدن صفحه کلید به تبلت 8.4 اینچی با وزن 580 گرم و سیستم عامل ویندوز 10 تبدیل می شود. یک پکیج فوق العاده با قابلیت دو دستگاه.

تبلت ویندوزی ایسوس T100 HA یک ایده ظریف و ساده است که کاربری فوق العاده راحتی را ایجاد می کند. اگر بخواید کار کنید یک لپ تاپ در اختیار دارید. اگر بخواید استراحت کنید صفحه کلید را جدا می کنید و از تبلت خود لذت می برید. علاوه بر این وجود درگاه Type C سرعت شارژ و انتقال داده را در T100 HA را بسیار بالا برده است و ماندگاری 6 ساعتی شارژ باتری امکان بازی و کار در ساعات طولانی را فراهم می کند.

طراحی زیبا با رنگ های جذاب

تبلت ویندوزی ایسوس T100HA با داشتن درپوش در آلومینیوم  فوق العاده خنک ، فقط برای ایجاد یک سبک جدید طراحی نشده بلکه ، ظرافت و پیچیدگی در آن قابل مشاهده است.طراحی ای بادوام و کاربردی و بسیار عالی! Asus همچنین برای انعکاس شخصیت کاربران  T100HA را با چهار رنگ مختلف ارائه کرده است: خاکستری ، سفید ، آبی  و  صورتی.

نازک و سبک 

نسخه قبلی تبلت ویندوزی T100 وزن سنگینی نداشت، اما ایسوس T100HA را به سطح جدیدی برده است. اصلاحات جدید ضخامت آن را به  8.45 میلی متر رسانده که 20 درصد از قبل نازک تر است و وزن آن فقط 580 گرم است. حتی با صفحه کلید وصل شده ، T100HA هنوز بسیار باریک تر از نسخه قبلی 16.5 میلی متری است و وزن آن کمتر از 1 کیلوگرم است ، بنابراین هرگز بهانه ای برای ترک آن در خانه نخواهید داشت. به راحتی می توانید آن را به همه جا ببرید و در هر مکانی استفاده کنید.

6 ساعت شارژ باتری!

ایسوس در تولید T100HA طراحی جدیدی در تمام جنبه های این مدل را هدف قرار داده است. یکی از بخش های مهم برای ارتقا عمر باتری است. ایسوس با رسیدن به عمر باتری 6 ساعت این امکان را فراهم کرده است که کاربران تا حد امکان از این دستگاه کارهای خود را انجام بدهند و نیاز به گوشی های هوشمند خود نداشته باشند.
هوشمند تر شدن درگاه USB

هوشمند تر شدن درگاه USB

برای Asus T100HA آخرین نسخه ساده شده پورت USB با نام پورت Type-C انتخاب شده است. این نسخه بسیار کوچکتر از درگاه USB معمولی است ، اما همان کارتایی را دارد و از قابلیت برگشت پذیر بودن نیز سود بیشتری می برد. بنابراین هیچ فرقی ندارد که اتصال آن را به چه شکلی وارد درگاه کنید. همچنین می توانید مزایای چشمگیر SuperSpeed USB 3.0 را بدست آورید و تا 10 برابر سریعتر از USB 2.0 ، انتقال داده و شارژ داشته باشید.
عملکرد درخشان
تبلت ویندوزی ایسوس T100HA از جدیدترین پردازنده های چهار هسته ای Intel Atom 'بهره می برد ، بنابراین نه تنها کارهای روزمره را به راحتی انجام می دهد بلکه  پردازش های گرافیکی را سریع تر از همیشه ارائه می دهد ؛ تا دو برابر سریعتر از نسل های قبلی! با عملکرد عالی و سریع ، T100HA به شما امکان می دهد چند وظیفه را همزمان و در زمان کمتری انجام دهید.

طراحی شده برای بهترین تجربه ویندوز 10!

ویندوز 10 به روز و بهبود یافته است ، اما همچنان برای کاربران آشنا است و آن را به گزینه ای مناسب برای T100HA تبدیل می کند. نه تنها استفاده از آن فوق العاده آسان است ، بلکه کارایی بالایی دارد و برخی از مواردی را که در مورد ویندوز دوست داشتید ، مانند منوی شروع ، را در اختیار شما می گذارد. و با برنامه های از قبل نصب شده مانند Office Mobile و Cortana - دستیار هوشمند - می توانید سریعاً از خواب بلند شوید و به کار ادامه دهید!

تبلت ویندوزی ایسوس T100HA یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به دنبال تبلتی مقرون به صرفه برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و پخش محتوا هستند. با این حال، به دلیل قدرت پردازش محدود، برای انجام چند کار سنگین یا بازی مناسب نیست. علاوه بر این، ممکن است دستگاه در مقایسه با تبلت‌های جدیدتر موجود در بازار کمی قدیمی به نظر برسد، بنابراین خریداران بالقوه باید نیازهای خاص خود را در نظر بگیرند و اینکه آیا این تبلت با توجه به قدمت و قیمت خود آنها را برآورده می‌کند یا خیر.
شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است.   
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد