نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude E5470

لپ تاپ دل Dell Latitude E5470 مثل بقیه لپ تاپ های سری Latitude برای کاربری تجاری یا اصطلاحا بیزنسی طراحی شده است. با توجه به کارایی های فوق العاده نسبت 14 اینچی بودنش، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude E5470

لپ تاپ دل Dell Latitude E5470 یک لپ تاپ تجاری قوی است که بین عملکرد و قابلیت حمل تعادل برقرار می کند. با داشتن صفحه نمایش 14 اینچی با گزینه هایی برای Full HD یا حتی وضوح واضح 2560 *1440 ، وضوح بصری عالی را برای کارهای بهره وری و مصرف چند رسانه ای ارائه می دهد. زیر کاپوت، طیف وسیعی از پردازنده‌های Core اینتل از جمله گزینه‌های i5 و i7 را در خود جای داده است که از انجام چندوظیفه‌ای روان و عملکرد مطمئن برای حرفه‌ای‌ها در حال حرکت اطمینان حاصل می‌کند.

کیفیت ساخت بادوام، صفحه‌کلید مقاوم در برابر ریزش و ویژگی‌های امنیتی قوی این لپ‌تاپ را به انتخابی قابل اعتماد برای کاربران تجاری تبدیل کرده است. عمر باتری آن قابل احترام است، یک روز کاری کامل را با سهولت دوام می آورد و گزینه های مختلف اتصال، از جمله USB-C، سازگاری با لوازم جانبی مدرن را تضمین می کند. اگرچه ممکن است این لپ‌تاپ از نظر بصری خیره‌کننده‌ترین لپ‌تاپ نباشد، اما Dell Latitude E5470 در جایی که برای کاربران تجاری اهمیت بیشتری دارد برتری دارد: قابلیت اطمینان، عملکرد و عملکرد.

یکی از ایرادات بالقوه وزن آن است که ممکن است برای کسانی که حمل و نقل فوق العاده را در اولویت قرار می دهند کمی سنگین تر باشد. علاوه بر این، طراحی محافظه کارانه است و فاقد زیبایی شناسی برتر برخی از لپ تاپ های مصرف کننده است. با این حال، برای حرفه‌ای‌هایی که به دنبال یک اسب کاری قابل اعتماد هستند که می‌تواند کارهای سخت و دشوار را بدون شکست‌نقطه انجام دهد، Dell Latitude E5470 یک انتخاب شایسته است. ترکیبی از کیفیت ساخت قوی، عملکرد قوی و ویژگی های امنیتی آن را به گزینه ای کاربردی برای کسانی که به یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد نیاز دارند تبدیل می کند.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

لپ تاپ دل Dell Latitude E5470 ویژگی های امنیتی ، پردازنده قوی ، رم بالا و هارد پر سرعت ، وزن متوسط و عمر باتری نسبتا طولانی را یک جا در خود دارد که  همه  اینها پیش نیازهای خوبی برای لپ تاپ تجاری هستند.

محبوب ترین رده از لپ تاپ های دل ، لپ تاپ های تجاری هستند. این محبوبیت تنها به دلیل عمری بودن و ماندگاری بالای مدل های سری Latitude 5xxx نیست بلکه تنوع در ویژگی های امنیتی موجود و در دسترس است. لپ تاپ دل E5470 به لطف پردازنده چهار هسته ای گزینه مناسبی برای کاربری تجاری است. پردازنده اینتل Corei7-6820 HQ به همراه حافظه رم 8Gb DDR4 و حافظه 128 SSD فضای مناسبی برای انجام برنامه های مختلف است. تمام این مشخصات در یک جعبه مشکی مستجکم قرار گرفته تا از آسیب احتمالی جلوگیری کند.

طراحی

لپ تاپ Dell Latitude 14 E5470 کاملاً برای یک عمر طولانی طراحی شده است.  کاربر به محض استفاده از دستگاه متوجه این امر می شود. مواد مورد استفاده از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است که احساس خوشایندی تولید می کند.  سطوح مات روی درب و پایه ظاهری نرم و خوبی دارند.  اما متأسفانه جای اثر انگشت روی آن می ماند که با یک پارچه تمیز کننده می توان به سرعت و به راحتی آن را از بین برد.

برای پیچاندن درب آن به مقداری نیرو نیاز است. البته تنظیم آن راحت است و درب دستگاه مقاوت خوبی نسبت به سایر لپ تاپ های هم رده دارد. از طرف دیگر ، پایه موجود در مرکز صفحه کلید  کارایی چندانی ندارد، اما همچنان طراحی آن قابل قبول است و نمی تواند نکته ای منفی تلقی شود.

تمام شکاف ها به طور منظم طراحی شده است و لولا درب صفحه را به طور محکم در محل خود نگه می دارد و تاب آن حداقل است. باز کردن دستگاه با یک دست امکان پذیر نیست زیرا مقاومت اولیه برای این کار بسیار زیاد است. از طرف دیگر ، از آنجا که Dell's Latitude 14 E5470 مجهز به دو لولا 180 درجه است ، می توان نمایشگر را به طور کامل به پشت باز کرد.

پورت ها

اگرچه لپ تاپ Latitude E5470 درگاه های متنوعی دارد اما فاقد USB-Type C است. این امر برای لپ تاپ های طراحی شده با هدف ماندگاری بالا یک ضعف محسوب می شود. اما قسمت مثبت ماجرا وجود سه درگاه USB 3.0 در سمت چپ و راست لپ تاپ است. فاصله بین درگاهها نیز سخاوتمندانه است. SmartCard سمت چپ یک ویژگی امنیتی مهم است که باید هر وسیله تجاری داشته باشد. بیشتر رابط ها در قسمت عقب قرار دارند. بنابراین ، تمام کابل های مهم به طور مستقیم از دستگاه دور می شوند و برای وصل کردن میکروفون و هدفون مشکلی ایجاد نمی کند. قرار گرفتن درگاه های LAN و ورودی منبع تغذیه بسیار ظریف و مفید است زیرا ترکیب آنها در لولاها بسیار پایدار است. درگاه ایستگاه docking نیز در قسمت زیرین قرار دارد. جزئیات بیشتر را می توانید در بخش لوازم جانبی مشاهده کنید.

 

صفحه کلید

در E5470 کلیدهای منفرد به ابعاد 15 15 15 میلیمتر (0.6 ~ 0.6 in) طراحی و رنگ مشکی مات به عنوان قسمت بالایی پایه انتخاب شده است. اگرچه کلیدها از پایه براق تر هستند ، اما این یک ضعف محسوب نمی شود. کلیدهای جهت دار در لبه پایین سمت راست به دلایل مربوط به ساخت و ساز کمی کوچکتر هستند و کم کم عادی می شوند. در مورد کلید enter نیز همین مسئله صادق است. کلیدهای G ، H و B می بایست فضای خاصی را برای TrackPoint ایجاد کنند ، اما این در هنگام تایپ کردن هیچ گونه عارضه جانبی ندارد.

تایپ کردن روی صفحه کلید دلپذیر است ، اگرچه افت کلید می تواند کمی طولانی تر باشد. نقطه فشار کاملاً قابل توجه است و بازخورد مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این ، سر و صدای تایپ بسیار کم است و همکاران در دفتر را آزار نمی دهد . نور پس زمینه مناسبی نیز برای تایپ در فضاهای تاریک ، به خوبی تعبیه شده است.

صفحه لمسی و TrackPoint

سطح ورودی تاچ پد مساحت 10 5.5 x سانتی متر  دارد که برای یک لپ تاپ 14 اینچی کافی است. اما ، تاچ پد در چهار گوشه آن کاملاً دقیق تنظیم نشده و باید کلیک ها به سمت مرکز انجام داد. فضای بین استراحت مچ دست چپ و راست به خوبی طراحی شده است. دو کلید اختصاصی دارای عرض کافی 1.5 سانتیمتر هستند. بازخورد شنیدنی ، مانند سر و صدای کلیک وجود ندارد. بنابراین ، می توان با لمس کردن صفحه لمسی بسیار بی سر و صدا کار کرد.

علاوه بر تاچ پد ، Dell's Latitude E5470 اجازه می دهد مکان نما را با یک TrackPoint حرکت دهید. این کار کمی به عادت کردن نیاز دارد ، اما به محض اینکه کاربر سازگار شد ، ناوبری سریع و دقیق را امکان پذیر می کند. سه دکمه ورودی برای TrackPoint در بالای تاچ پد قرار دارد.

صفحه نمایش

لپ تاپ دل Dell Latitude E5470 به یک پنل IPS 14 اینچی مجهز شده است. دارای رزولوشن بومی 1920 در 1080 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسلی 157 PPI می شود. این دستگاه همچنین با صفحه نمایش HD یا صفحه لمسی Full HD در دسترس است. پانل هایی با وضوح HD + به عنوان گزینه های واسط در دسترس هستند. به طور کلی ، ما نمی توانیم از صفحه نمایش در E5470 شکایتی کنیم. میزان روشنایی متوسط ​​316 سی دی / متر مربع بسیار مناسب است و از کل رقابا فراتر می رود. از طرفی نورپردازی 79٪ پایین تر از حد متوسط ​​است و باید در دستگاه های بالای 1000 یورو (1064 پوند) به میزان قابل توجهی بهتر باشد.

کاربرانی که غالباً در حال حرکت هستند مجبورند در خارج از منزل کار کنند . این به راحتی با DellE5470 امکان پذیر است: صفحه نمایش مات در کنار روشنایی خوب آن اطمینان ایجاد می کند که هنگام کار در خارج از منزل در تابستان محدودیتی وجود نخواهد داشت . عکس های صفحه نمایش دستگاه زیر نور خورشید و سایه را نشان می دهد. در اینجا ، ما می بینیم که این عکس ، حتی با وجود تابش نور خورشید ، کاملاً قابل تشخیص است.

بلندگو

هر دو بلندگو استریو کوچک در قسمت جلوی زیر محل استراحت مچ قرار دارند. دهانه ها کمی شیب دار شده اند تا بتواند صدا را بدون آسیب دیدگی پخش کنند. کیفیت اسپیکرها خوب است برای پخش کنفرانس کاملا مناسب است. صدای مکالمه ها بلند و واضح است. تقریباً در مورد تمام دستگاه های جمع و جور ، لرزشگیرها و میانه ها به دلیل ظرفیت محدود غالب می شوند. اگرچه صدای باس قابل شنیدن است ، اما توصیه می کنیم از لوازم جانبی پخش کننده صدا برای یک تجربه صوتی ایده آل استفاده کنید.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد