نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e

لپ تاپ Lenovo ThinkPad Yoga 11e لپ تاپ دانشجویی با مقاومت بالا و امکان چرخش 360 درجه ای صفحه است که به کاربر این امکان را می دهد تا در چهار حالت (2 حالت ایستاده، حالت لپ تاپ و حالت تبلت ) از آن استفاده کند.
نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e یک لپ تاپ همه کاره و مقاوم 2 در 1 است که برای کاربری آموزشی عالی است. طراحی جمع و جور و بادوام آن، آن را برای دانش آموزان عالی می کند، با سپر لاستیکی و لولاهای تقویت شده که می تواند در برابر سایش و شکستگی استفاده روزانه مقاومت کند. صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی تصاویری واضح را ارائه می دهد و از ورودی لمسی و قلم پشتیبانی می کند و آن را به ابزاری ایده آل برای یادگیری تعاملی تبدیل می کند. اگرچه عملکرد آن ممکن است با لپ‌تاپ‌های سطح بالاتر مطابقت نداشته باشد، اما به لطف پردازنده اینتل و رم کافی، کارهای روزمره را به راحتی انجام می‌دهد. صفحه کلید برای تایپ راحت است و عمر باتری لپ تاپ تضمین می کند که می تواند یک روز کامل کلاس را دوام بیاورد. به طور کلی، ThinkPad Yoga 11e یک انتخاب قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای دانش آموزان و مربیانی است که به دنبال یک لپ تاپ 2 در 1 قابل اعتماد هستند که بتواند نیازهای کلاس را برطرف کند.

یکی از اشکالات این است که صفحه نمایش لپ تاپ می تواند از روشنایی و دقت رنگ بهبود یافته برای تصاویر واضح تر بهره مند شود. علاوه بر این، در حالی که محکم است، عملکرد آن ممکن است پاسخگوی نیازهای کاربران قدرتمند یا حرفه ای هایی باشد که به برنامه های کاربردی فشرده نیاز دارند. با این حال، Lenovo ThinkPad Yoga 11e برای مخاطبان مورد نظر خود از دانش‌آموزان، تعادلی بین دوام، تطبیق پذیری و مقرون به صرفه ایجاد می‌کند و آن را به انتخابی مناسب برای محیط‌های آموزشی تبدیل می‌کند.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e یک تبلت لپ تاپ فوق العاده نیست و با عملکردی که از لپ تاپ های هیبریدی قابل تبدیل میان رده و با این قیمت انتظار دارید، مطابقت ندارد. با این وجود ، اگر به یک لپ تاپ نیاز دارید که بتواند در مقابل ضربه ها و آسیب های استفاده در کلاس درس و رفت و آمد روزانه مقاوم باشد، yoga 11e ناامیدتان نمی کند.

نکات مثبت:

  • طراحی قابل تبدیل فوق العاده
  • طراحی نیرومند و سخت
  • صفحه کلید راحت
  • بدنه محکم و مقاوم
  • صفحه نمایش لمسی (IPS) با کیفیت بالا و قابلیت چرخش
  • زاویه دید گسترده
  • صفحه لمسی پاسخگو

نکات منفی:

  • پورت های USB 2.0 و USB 3.0 هم رنگ هستند
  • عمر باتری نسبتا کوتاه
  • عملکرد متوسط

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e موجود با طراحی مقاوم ، لولا های تقویت شده از سری راگ ، یک لپ تاپ هیبرید قابل تبدیل میان رده سخت است.  این مدل از طراحی مشابه مدل سال گذشته استفاده می کند ، اما قدرت پردازشی با پردازنده Corei3 _ 6100u ، حافظه 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه حالت جامد (SSD) به آن اضافه شده است.  این لپ تاپ یکی از معدود ultrabook های 11 اینچی است که می تواند کارایی های متعددی را به عنوان تبلت و لپ تاپ انجام دهد و به سادگی صفحه را 360 درجه بچرخاند.

با تقویت پردازنده در مدل yoga 11e انتقادهای سابق مبنی بر اینکه قدرت پردازش پایین است ، توسط شرکت لنوو ، برطرف شده است و جهش بزرگی را در این مدل به همراه داشته است. رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه نوع SSD به بالا رفتن سذ=رعت در این مدل کمک زیادی کرده است.

طراحی مدل راگ

سپر لاستیکی کار شده روی قاب طوری طراحی شده تا از ضربه ها و برخوردها آسیب نبیند. گوشه ها 50 درصد قوی تر شده اند تا هنگام زاویه دادن خطر آسیب دیدگی را کاهش دهند. برای محافظت از LCD پنل ضخیم تر شده و پوشش پشتی قوی تر باعث کاهش صدمات در LCD می شود. لولا و براکت تقویت شده است ، تا هنگام چرخش دوام داشته باشند و در مقابل نیروی بیشتر مقاومت کند. درگاه های تقویت شده و فاصله بین کلیدها کمک می کند تا از آسیب تصادفی ناشی از بازی کودکان با آن، جلوگیری شود. این دستگاه بسیار مقاوم و محکم طراحی شده است.
لپ تاپ Lenovo ThinkPad 11e فوق العاده با دوام و هوشمند است و قابلیت اصلی آن چرخش 360 درجه صفحه و امکان استفاده در چهار حالت است.

انتقال سریع داده

با پورت USB 3.0 موجود، داده ها را بین 11e و سایر دستگاه ها با سرعت بالا انتقال دهید . این فناوری سریعتر از فن آوری های USB قبلی و سازگار با نسل قبلی یعنی USB 2.0 است.

بلندگوهای استریو با صدای صوتی پیشرفته Dolby

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 11e با فن آوری های صوتی خود این ThinkPad را قادر می سازد تا یک تجربه صدای واضح فراگیر را نسبت به بلندگوهای استریو داخلی خود ارائه دهد. این فناوری وضوح صوتی را برای برنامه های VoIP افزایش می دهد ، میزان خروجی صدا را بدون تحریف به حداکثر می رساند و وضوح گفتگو را هنگام مکالمه تصویری و یا پخش فیلم بهبود می بخشد. لذت بردن از یک تجربه صدای فراگیر ، چه گوش دادن به سخنرانی و چه با تماشای یک فیلم ، در این لپ تاپ امکان پذیر است.

از مزایای پورت همیشه روشن Lenovo ThinkPad Yoga 11e  لذت ببرید ، بدون نیاز به روشن کردن لپ تاپ ، دستگاه های USB خود را شارژ کنید.

طراحی ویژه با هدف دانش آموزان و مربیان

لپ تاپ Yoga 11e با تمرکز بر نیازهای دانش آموزان و مربیان و چالش های آنها طراحی شده است. به جز مقاومت بالا در برابر ضربه و سختی بدنه، امکان نصب نرم افزارهای آموزشی، یادداشت نویس و یاداشت برداری از فایل های  pdf و بسیار قابلیت دیگر ، در آن وجود دارد.

تست شرایط سخت

تست شرایط نظامی و سخت ، دوام و کیفیت لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e را تأیید می کند. این آزمایش در برابر 12 پارامتر و با 23 روش انجام می شود. این پارامترها شامل فشار زیاد ، رطوبت ، لرزش ، درجه حرارت بالا ، شوک دما ، فشار کم (15000 فوت) ، درجه حرارت پایین ، تابش خورشیدی ، قارچ و گرد و غبار است.

عمر باتری

طبق مشخصات درج شده در وبسایت رسمی شرکت لنوو، Lenovo ThinkPad Yoga 11e با مصرف حداکثری باتری ، 12 ساعت شارژ نگه می دارد و دیگر لازم نیست نگران شارژ در وسط کلاس باشید.

عملکرد

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 11e نازک ، سبک ، بی صدا و همه کاره است. پردازنده های intel core i3 نسل شش موجود در این مدل - عملکرد عالی موبایل ، پاسخگویی سریع و مصرف بهینه باتری را ارائه می دهند. این پردازنده مجهز به ویژگی امنیتی با امنیت داخلی است که آمادگی دارد بهره وری ، خلاقیت و سرگرمی شما را به سطح بالاتری ببرد. از این گذشته ، با فعال کردن ویژگی های جالب ویندوز 10 ، پردازنده های intel core i3 نسل شش به شما این امکان را می دهند تا ورای تصورتان امکانات جدیدی کشف کنید.

سازگاری با محیط زیست

با لپ تاپ های لنوو ThinkPad yoga 11e ، عملکرد و دوام با سازگاری با محیط زیست مغایرت ندارد. از ویژگی های مدیریت حرارتی که باعث کاهش مصرف برق می شود تا خدمات پس از فروش ، این لپ تاپ را به نسخه ای مسئول در برابر المان های محیط زیستی می کند.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است.   

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد