قوی‌ترین لپ تاپ ورک استیشن جهان دارای 192 هسته، حداکثر 3 ترابایت رم و شش نمایشگر است.

نسخه جدید MediaWorkstation a-X2P یک نیروگاه قابل حمل است.
قوی‌ترین لپ تاپ ورک استیشن جهان دارای 192 هسته، حداکثر 3 ترابایت رم و شش نمایشگر است.

تقریباً سه سال پس از راه‌اندازی ورک استیشن سیار قابل حمل مبتنی بر رم a-X2P، MediaWorkstation یک مدل تازه‌سازی شده دارد که می‌توان گفت قوی‌ترین رایانه قابل حمل یکپارچه در جهان است.

این یک لپ تاپ یا یک ورک استیشن سیار به معنای واقعی نیست. از نظر طراحی به یک کامپیوتر همه کاره نزدیک تر است، شبیه به چمدان های سال گذشته، زیرا هیچ باتری داخلی ندارد. شما احتمالاً با یکی از بهترین نیروگاه های قابل حمل ما حداکثر 10 دقیقه استفاده خواهید داشت.

ایده‌آل برای چیزی که فروشنده بوتیک رایانه‌های شخصی آن را «برنامه‌های بسیار چند رشته‌ای در این زمینه» می‌نامد، مدل جدید برای پشتیبانی از EPYC Genoa AMD مبتنی بر Zen 4 ارتقا یافته است. یعنی دو پردازنده EPYC 9654، هر کدام با 96 هسته تا 12 هسته. * ماژول های حافظه 256 گیگابایتی (در مجموع 3 ترابایت حافظه DDR5).
می‌توانید تا دو GPU (یا شتاب‌دهنده) با ارتفاع کامل، یک SSD بوت M.2 NVMe و پنج درایو ذخیره‌سازی را وصل کنید. همه اینها توسط دوجین فن و یک منبع تغذیه با ظرفیت ناشناخته (احتمالاً نزدیکتر به 2Kw) خنک می شود. مادربرد مورد استفاده احتمالاً Gigabyte MZ73 است که اخیراً عرضه شده است، یک مدل کمیاب e-ATX دو سوکت SP5.

پورت‌های زیادی وجود دارد، اما اتصالات Thunderbolt 3 یا 4 وجود ندارد، که با توجه به طیف گسترده‌ای از موارد استفاده که می‌تواند به خوبی از آن استفاده کند، یک حذف شگفت‌انگیز است. در غیاب گزینه‌های اتصال بی‌سیم، یک جفت کانکتور 10 گیگابایتی اطمینان حاصل می‌کند که این استودیوی سیار می‌تواند به دنیای بیرون متصل شود.

تصاویر پنج جایگاه درایو 5.25 اینچی و یک درایو نوری با اسلات، هفت اسلات برای دستگاه‌های PCIe و پورت‌های قدیمی مانند DVI و PS2 را نشان می‌دهند. a-X2P همچنین می تواند با شش نمایشگر 24 اینچی (تا 4K و روشنایی 1000 نیت) استفاده شود، پیکربندی که وزن ورک استیشن سیار را به 55 پوند می رساند. هر ورک استیشن دارای یک پد لمسی و صفحه کلید مکانیکی سنگین است که برای حمل و نقل روی نمایشگر جمع می شود و همچنین یک کیف حمل چرخ دار وینیل ضخیم و دوخته شده است.

ما با MediaWorkstation تماس گرفته‌ایم تا بفهمیم آیا a-2XP واقعاً از 6 ترابایت پشتیبانی می‌کند، همانطور که در مشخصات فنی ذکر شده است که با ماژول‌های 256 گیگابایتی 3DS RDIMM DDR5 سازگار است یا خیر.

انتظار می رود بیش از 200,000 دلار برای یک ورک استیشن سیار با کیفیت بالا و کاملاً مجهز بپردازید که رقیب هر رایانه شخصی یا رایانه ویرایش ویدیو است. شما نمی توانید هیچ محصولی را به صورت آنلاین پیکربندی کنید و باید یک فرم را مرور کنید یا آن را از طریق تلفن انجام دهید - که قابل درک است زیرا یک تولید کننده خاص می خواهد اتلاف وقت را از بین ببرد و به جای آن بر مشتریان جدی تمرکز کند.

این شرکت همچنین رایانه های شخصی ورک استیشن قابل حمل مبتنی بر Xeon را در انواع تک سوکت و دو سوکت (i-X1P، i-X2P) و تک هسته ای مبتنی بر AMD EPYC و Threadripper Pro (a-X2P، a-XP) می فروشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد