ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Acer Aspire 5 رونمایی کرد

لپ‌تاپ گیمینگ Aspire 5 مجهز به NVIDIA GeForce RTX 2050 و DLSS (نمونه‌گیری فوق‌العاده یادگیری عمیق) و هسته‌های Tensor مخصوص هوش مصنوعی در پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX است.
ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Acer Aspire 5 رونمایی کرد

ایسر، غول فناوری مشهور تایوانی، جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را در هند معرفی کرد - Acer Aspire 5. این لپ‌تاپ گیمینگ جدید به ویژگی‌های پیشرفته، از جمله پردازنده قدرتمند نسل سیزدهم اینتل Core، NVIDIA GeForce RTX مجهز شده است. فناوری‌های گرافیک 2050، Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2.

لپ تاپ گیمینگ Acer Aspire 5 70990 روپیه قیمت دارد و می توان آن را از کانال های خرده فروشی مجاز مختلف مانند فروشگاه های انحصاری ایسر، فروشگاه ایسر ایسر، کروما، ویجی فروش و آمازون خریداری کرد.

لپ تاپ گیمینگ Aspire 5 که با در نظر گرفتن براق بودن و قابل حمل بودن طراحی شده است، تنها 1.57 کیلوگرم وزن دارد و آن را برای گیمرهای در حال حرکت راحت می کند. این پردازنده دارای آخرین پردازنده نسل سیزدهم Intel Core است که دارای معماری ترکیبی است که حداکثر دو هسته عملکردی (P-cores) و حداکثر هشت هسته کارآمد (E-core) را با هم ترکیب می کند که به طور هوشمند توسط Intel Thread Director برای بهبود عملکرد مدیریت می شود.

لپ تاپ گیمینگ Aspire 5 به گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 2050 مجهز شده است که شامل DLSS (Deep Learning Super Sampling) و هسته های Tensor مخصوص هوش مصنوعی است. این تضمین می کند که گیمرها می توانند از گرافیک با کیفیت بالا و گیم پلی روان تر لذت ببرند. این لپ‌تاپ از صفحه‌نمایش 14.0 اینچی با فناوری IPS بهره می‌برد که زاویه دید وسیع‌تری تا 170 درجه را به همراه وضوح تصویر 1920 در 1200 WUXGA و نسبت تصویر 16:10 ارائه می‌کند. صفحه نمایش سازگار با محیط زیست است، زیرا فاقد جیوه است و خود لپ تاپ دارای یک شاسی فلزی محکم است.

از نظر اتصال، Aspire 5 یک پورت USB Type-C با قابلیت های کامل و پشتیبانی از Thunderbolt 4 را ارائه می دهد که امکان انتقال بدون درز فایل و اتصال آسان به نمایشگرهای خارجی را فراهم می کند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ از جدیدترین فناوری‌های Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2 بهره می‌برد که اتصال بی‌سیم سریع و قابل اعتماد را تضمین می‌کند.

Sudhir Goel، مدیر ارشد بازرگانی ایسر هند، بیان کرد: "با ادامه افزایش تقاضا برای بازی های معمولی، مشتریان به دنبال صفحه نمایش های بزرگتر و تجربیات همه جانبه ای هستند که عملکرد درجه یک را ارائه می دهند. با Aspire 5، ما عملکرد بالا را در بر گرفته ایم. اجزای داخل یک شاسی نازک و براق، تجربه بازی بهینه ای را برای مشتریان ما فراهم می کند که به راحتی می توان آن را در هر مکانی حمل کرد."

لپ‌تاپ گیمینگ Acer Aspire 5 با مشخصات قدرتمند و طراحی شیک خود، قصد دارد تجربه‌ای از بازی همهجانبه و با کارایی بالا را به گیمرها ارائه دهد و در عین حال راحتی قابل حمل را ارائه دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد