اپل با رونمایی از هدست واقعیت مجازی Vision Pro در WWDC رکورد زد

سهام اپل پس از رونمایی از هدست واقعیت مجازی Vision Pro در WWDC به بالاترین حد خود رسید. انتظار می رود این هدست 3499 دلاری با طراحی و فناوری اپل از رقبا پیشی بگیرد. مک بوک ایر جدید و آپدیت های آیفون، آی پد و اپل واچ نیز اعلام شد.
اپل با رونمایی از هدست واقعیت مجازی Vision Pro در WWDC رکورد زد

پس از معرفی هدست ویژن پرو واقعیت مجازی، اپل شاهد افزایش قابل توجهی در سهام خود بود و به رکورد بالایی رسید. در روز دوشنبه، سهام این شرکت بیش از 1.5 درصد افزایش یافت و با قیمت بی سابقه 183.79 دلار بسته شد.

این نقطه عطف مهم تنها یک هفته پس از رویداد معرفی محصول مورد انتظار اپل، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) رخ داد. در طول این رویداد، اپل از هدست پیشگامانه Vision Pro خود رونمایی کرد که اولین خط تولید کاملاً جدید این شرکت از سال 2014 بود. کارشناسان صنعت با قیمت 3499 دلار پیش بینی می کنند که این هدست VR خلاقانه، به لطف تخصص طراحی مشهور اپل، پتانسیل پیشی گرفتن از رقبای خود را دارد. وفاداری قوی به برند و فناوری پیشرفته علاوه بر این، اپل یک لپ‌تاپ بزرگ‌تر مک بوک ایر را برای افزایش فروش مک، همراه با دسکتاپ‌های سطح بالا برای طراحان و برنامه‌نویسان سه بعدی معرفی کرد. علاوه بر این، این شرکت به روز رسانی های قابل توجهی را برای سیستم عامل های آیفون، آی پد و اپل واچ خود فاش کرد.

مدیر مالی اپل، لوکا ماستری، پیش از این کاهش بالقوه 3 درصدی درآمد را برای سه ماهه جاری پیش بینی کرده بود. با این حال، افزایش قیمت سهام نشان دهنده جو مثبت بازار و اعتماد سرمایه گذاران به چشم انداز آینده شرکت است.

اگرچه قیمت فعلی سهام پس از تعدیل تقسیم سهام یک رکورد بالا را نشان می دهد، اما ارزش بازار اپل به دلیل بازخرید سهام این شرکت در حال حاضر در سطح رکوردی نیست. طبق آخرین داده های FactSet، ارزش بازار اپل 2.89 تریلیون دلار است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد