لپ تاپ مولتی مدیا ایسوس بدون GPU اختصاصی نمایشی خیره کننده ای دارد

لپ تاپ VivoBook که فقط به یک iGPU مجهز شده است، یک لپ‌تاپ چندرسانه‌ای است که قصد دارد در بخش ابتدایی رقابت کند و این کار را به طرز شگفت‌آوری انجام می‌دهد. علاوه بر این، نداشتن کارت گرافیک مجزا مزایای جانبی جالبی نیز دارد.
لپ تاپ مولتی مدیا ایسوس بدون GPU اختصاصی نمایشی خیره کننده ای دارد

ناگفته نماند که یک لپ تاپ برای ویرایش محتوا باید بتواند به خوبی از پس رندر ویدیو و برنامه های سه بعدی برآید. علاوه بر این، باید این قابلیت را داشته باشد که عکس ها و فیلم های ضبط شده با کیفیت بالا را با شکوه و عظمت خود در یک صفحه نمایش مناسب به نمایش بگذارد.

لپ تاپ Asus VivoBook S15 M3502RA با نمایشگر OLED و پردازنده AMD Ryzen 7 6800H و Radeon 680M یکپارچه، کاملاً مطابقت دارد. علیرغم عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی، VivoBook نتایج بنچمارکی را ارائه داد که با Intel Arc A370M برابری می کند و در برخی موارد حتی به سطح Nvidia GeForce RTX 3050 نزدیک می شود.

در عین حال، ایسوس توانست شاسی را باریک و حرارت را در حد متوسط نگه دارد. بر اساس اندازه گیری های ما، این لپ تاپ همچنین دارای عمر باتری فوق العاده ای برای مرور وب و رمزگشایی ویدیو است.

فقط از نظر سخت افزاری محدود است!

برای رسیدن به قیمت نسبتاً پایین با وجود پردازنده خوب و صفحه نمایش OLED، ایسوس مجبور شد هزینه های خود را در زمینه های دیگر کاهش دهد. به عنوان مثال، انتخاب پورت به موارد ضروری محدود می شود. هیچ کانکتور داک، Thunderbolt یا حتی USB 3.2 Gen 2x2 را پیدا نخواهید کرد - چیزی که حداقل باید در یک دستگاه رده بالاتر انتظار داشته باشید.

علاوه بر این، صفحه نمایش OLED تنها تا 60 هرتز و Full HD را پشتیبانی می کند و طراحی شاسی نسبتاً ساده به نظر می رسد.

اما این البته بر عملکرد سریع CPU و GPU و همچنین دقت رنگ و کنتراست بالای پنل OLED تأثیری ندارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد