هوش مصنوعی بینگ با محدودیت‌هایی به کروم و سافاری می رسد

مایکروسافت هوش مصنوعی Bing را به کروم و سافاری می آورد، اما با محدودیت هایی مثل تعداد کاراکترها برای درخواست‌های هوش مصنوعی نصف شده است و فقط پنج پیام مجاز هستند. برنامه های آینده شامل تقلید هوش مصنوعی از شخصیت های معروف است.
هوش مصنوعی بینگ با محدودیت‌هایی به کروم و سافاری می رسد

مایکروسافت هوش مصنوعی Bing را به مرورگرهای گوگل کروم و سافاری معرفی می‌کند، اگرچه کاربران ممکن است تجربه مشابه مایکروسافت اج را نداشته باشند. برخی از عملکردهای اساسی برای مرورگرهای شخص ثالث حذف خواهند شد.

طبق گزارش اخیر Windows Latest، تعداد کاراکترها برای درخواست‌های هوش مصنوعی از 4000 (Edge) به 2000 (Chrome) نصف خواهد شد. بر خلاف 30 پیام معمولی، قبل از بازنشانی همه چیز، کاربران به پنج پیام با هوش مصنوعی محدود خواهند شد. علاوه بر این، Bing کاربران Chromebook را تشویق می‌کند تا Edge را دانلود کنند، در حالی که کاربران فعلی Edge به سادگی می‌توانند مرورگر را از طریق گزینه دانلود راه‌اندازی کنند.

علاوه بر این، مایکروسافت در حال ارائه یک گزینه حالت تاریک برای چت بات است که به طور خودکار با تنظیمات شخصی سازی شده سیستم مطابقت دارد اما می تواند به صورت دستی در منوی تنظیمات تغییر کند.

میزان مشابه بودن بینگ چت در سافاری نامشخص است، زیرا مایکروسافت اعلامیه رسمی در مورد اصلاحیه ها یا تغییرات احتمالی نداده است. همچنین مشخص نیست که آیا Bing AI به مرورگرهای دیگر مانند فایرفاکس نیز گسترش خواهد یافت، زیرا هیچ بیانیه رسمی توسط مایکروسافت ارائه نشده است.

از نظر پیشرفت‌های آینده برای Bing AI، مایکروسافت به دنبال بازخورد کاربران در تلفن همراه از طریق فرم‌های بازخورد برای جمع‌آوری ایده‌هایی برای ویژگی‌های جدید است. یکی از ارتقاهای بالقوه این است که هوش مصنوعی را از شخصیت افراد مشهوری مانند ایلان ماسک تقلید کند تا تجربه ای جذاب تر داشته باشد. در حال حاضر، هوش مصنوعی بینگ ثابت باقی مانده است، اما هر گونه تغییر در شخصیت آن در آینده به روز خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد