هوش مصنوعی BingAI به نوار وظیفه ویندوز 11 شما اضافه می شود

در تازه ترین اخبار مایکروسافت، اعلام شده که BingAI به نوار وظیفه ویندوز 11 شما اضافه می شود.
هوش مصنوعی BingAI به نوار وظیفه ویندوز 11 شما اضافه می شود

من حدس می‌زنم که اجتناب‌ناپذیر بود، اما بله، مایکروسافت BingAI را به نوار وظیفه ویندوز 11 شما اضافه می‌کند. همانطور که توسط Engadget گزارش شده است ، تنها سه هفته پس از معرفی جهان با Bing جدید و ظاهراً بهبود یافته، مایکروسافت با این به روز رسانی پای خود را محکم روی گاز هوش مصنوعی گذاشته است.

امروز در پیش نمایش BingAI ، متوجه خواهید شد که می توانید از طریق کادر جستجو در نوار وظیفه ویندوز 11 به BingAI دسترسی داشته باشید. بنابراین اکنون می توانید با چت ربات BingAI از دسکتاپ خود درگیر شوید و به صورت مکالمه پاسخ خواهد داد. اگر BingAI ندارید، می توانید با ثبت نام در فهرست انتظار مایکروسافت در صف قرار بگیرید.

طبق آمار Statcounter، مایکروسافت اج در بازار مرورگرهای ایالات متحده با حدود 14 درصد، درست پس از رتبه دوم سافاری (16 درصد) جایگاه ثابتی به دست آورده است، اما هیچ یک تهدیدی برای تسلط کروم (61 درصد) نیست. مایکروسافت به قدری هیجان زده است که مردم بالاخره به لطف مؤلفه هوش مصنوعی خود در مورد بینگ صحبت می کنند که باید فکر کند اکنون زمان حمله است.

چه چیز دیگری در به روز رسانی گنجانده شده است

فراتر از ادغام جدید BingAI، به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که در مواقعی که نیاز به تماس با شخصی غیر از BingAI دارید، مفید خواهند بود.

Phone Link برای آیفون‌ها جالب است و به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از داخل ویندوز 11 تماس بگیرند و متن ارسال کنند، مشابه Continuity با مک بوک. کاربران سامسونگ که قبلاً از این ویژگی لذت می‌بردند، اکنون می‌توانند به طور یکپارچه اتصالات وای‌فای خانگی خود را به نقطه اتصال تلفن خود تغییر دهند و به مرور اینترنت ادامه دهند.

همچنین اکنون می توانید از طریق نوار وظیفه به Windows Studio Effects دسترسی داشته باشید. WSE نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که مسئول مواردی مانند محو کردن پس‌زمینه و تماس چشمی در طول چت‌های ویدیویی زنده است.

ابزار به روز شده Snippet اکنون می تواند صفحه نمایش شما را ضبط کند، که زمانی که نیاز به ضبط سریع یک Google Meet یا سایر چت های ویدیویی دارید، یک ویژگی عالی است.

به NotePad برگه هایی داده شده است که محدود به اینسایدرهای ویندوز بود اما اکنون برای همه در دسترس است.

مایکروسافت همچنین ویجت‌هایی را برای Xbox Game Pass، Phone Link و برنامه‌های شخص ثالث مانند Spotify و Meta اضافه کرده است.

صرف نظر از اینکه شما در BingAI فروخته می شوید یا خیر، مایکروسافت ابزارهای ارزشمندی را در به روز رسانی اضافه کرد که ارزش بررسی را دارند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد