نمایشگاه Computex 2023 : لپ تاپ Acer Predator Triton 16 با Intel Raptor Lake-H، صفحه نمایش G-Sync 240 هرتز و RTX 4070 با Optimus پیشرفته عرضه شد.

ایسر Predator Triton 16 را در Computex 2023 عرضه کرده است. این پردازنده دارای پردازنده Intel Raptor Lake-H، کارت گرافیک RTX 4070، صفحه نمایش G-Sync با فرکانس 240 هرتز و خنک کننده فلز مایع است. این لپ‌تاپ عملکرد قدرتمند و تصاویری باکیفیت را ارائه می‌دهد.
نمایشگاه Computex 2023 : لپ تاپ Acer Predator Triton 16 با Intel Raptor Lake-H، صفحه نمایش G-Sync 240 هرتز و RTX 4070 با Optimus پیشرفته عرضه شد.

ایسر در جریان رویداد Computex 2023 از جدیدترین محصول خود به سری Predator Triton، Predator Triton 16 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جدید به نسخه‌های Triton 14 و Triton 17 X می‌پیوندد که مشخصات و ویژگی‌های قدرتمندتری را ارائه می‌دهد.

Predator Triton 16 با پیکربندی سخت افزاری چشمگیر خود متمایز است. این پردازنده به نسل سیزدهمین پردازنده‌های Raptor Lake-H اینتل مجهز شده است که قدرت پردازش و کارایی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 4070 است که تجربه بازی روان و همه جانبه را تضمین می کند.

یکی از ویژگی های برجسته Predator Triton 16 صفحه نمایش آن است. برخلاف برادران خود، Triton 14 و Triton 17X که گزینه های نمایشگر مینی LED را ارائه می دهند، تریتون 16 دارای صفحه نمایش 16 اینچی 16:10 WQXGA IPS G-Sync است. رزولوشن این نمایشگر 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه سازی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت است. با پوشش 100٪ فضای رنگی DCI-P3، کاربران می توانند در طول جلسات بازی خود انتظار رنگ های زنده و دقیق را داشته باشند.

از نظر خنک کننده CPU، ایسر ترجیح داده است از فلز مایع به عنوان ماده رابط حرارتی برای پردازنده اینتل Triton 16 استفاده کند. این انتخاب اتلاف گرما بهینه را تضمین می‌کند و در نتیجه عملکرد پایداری را حتی در حین انجام کارهای سخت ایجاد می‌کند.

این لپ تاپ گزینه های پیکربندی مختلفی را برای پاسخگویی به تنظیمات مختلف کاربر ارائه می دهد. مشتریان می توانند بین پردازنده های Intel Core i7-13700H و Core i9-13900H یکی را انتخاب کنند و انعطاف پذیری لازم برای شخصی سازی لپ تاپ با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5-5200 و حداکثر 2 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 NVMe در RAID 0 را دارند. این گزینه ها حافظه و ظرفیت ذخیره سازی کافی را برای مدیریت برنامه های کاربردی با منابع فشرده و ذخیره سازی کتابخانه های بازی بزرگ فراهم می کنند.

ایسر فناوری Optimus پیشرفته انویدیا را در Predator Triton 16 ادغام کرده است که امکان جابجایی یکپارچه بین GPU اختصاصی و GPU یکپارچه را بدون نیاز به راه اندازی مجدد دستگاه فراهم می کند. این ویژگی بهره وری انرژی را افزایش می دهد و انتقال صاف بین سناریوهای مختلف استفاده را تضمین می کند.

برای خنک نگه داشتن لپ تاپ در زیر بارهای سنگین، ایسر یک سیستم خنک کننده دو فن را در Triton 16 پیاده سازی کرده است. این سیستم دارای پره های نسل پنجم AeroBlade 3D و همچنین طراحی Vortex Flow با لوله های حرارتی و دریچه های خروجی اختصاصی است. در ترکیب، این فناوری های خنک کننده به طور موثر گرما را از بین می برند و دمای عملیاتی بهینه را حفظ می کنند.

از نظر اتصال، Predator Triton 16 Killer Wi-Fi 6E AX1675i WLAN و E2600 Ethernet را برای اتصالات اینترنتی سریع و مطمئن ارائه می دهد. این لپ‌تاپ همچنین به یک پورت Thunderbolt 4، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک پورت HDMI 2.1-out برای اتصال بی‌وقفه به دستگاه‌های خارجی مجهز شده است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به کارت خوان microSD، وب کم 1080p برای ویدئو کنفرانس و باتری 99.98 WHr برای استفاده طولانی مدت در حین حرکت اشاره کرد.

Acer Predator Triton 16 قرار است در ماه سپتامبر در بازارهای آمریکای شمالی و EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) عرضه شود. قیمت این لپ تاپ از 1799.99 دلار آمریکا در آمریکای شمالی و 2299 یورو در اروپا شروع می شود. Predator Triton 16 با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های چشمگیر خود، در نظر دارد به گیمرها و کاربران قدرتمندی که به دنبال عملکرد برتر در یک بسته قابل حمل هستند، پاسخ دهد.

 Acer Predator Triton 16 Acer Predator Triton 16

 Acer Predator Triton 16 Acer Predator Triton 16

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد