کرونا و تست آنلاین آن - آیا من کرونا دارم؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم؟

این روزها یکی از دغدغه هایی که همه افراد جامعه دارند ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کرونا هست، که در این مقاله سعی بر این شده تا حد امکان بصورت کوتاه شما عزیزان را راهنمایی کنیم، با ما همراه باشید
کرونا و تست آنلاین آن - آیا من کرونا دارم؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم؟

آیا من کرونا دارم؟ آیا باید به بیمارستان مراجعه کنم؟

کرونا بیماری است که جز خانواده بزرگی از ویروس ها می باشد که از سرماخوردگی تا سایر ویروس های دیگر همانند سارس را دربرمی گیرد. این ویروس از کشور پهناور چین شروع شد و طبق داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین (سی‌سی‌دی‌سی)، ۴/۷ درصد از موارد بیماری حاد بوده است.
پژوهشی که در چین درباره این بیماری انجام شده و طی آن پرونده ۴۴ هزار بیمار بررسی شده، نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد بیماران نشانه های خفیفی از بیماری داشتند، در حالی که سالمندان، مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای و کادر پزشکی بیشتر در معرض خطر بوده‌اند.

با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

ویروس چقدر خطرناک است؟

در خبرها به نظر می رسد که اوج بیماری و همه گیر بودن ویروس کرونا در چین سپری شده است و روز به روز از تعداد افراد مبتلا به این ویروس کاسته می شود. اما از آنجایی که عمر ویروس بسیار بالاست به سرعت به افراد دیگر انتقال پیدا می کند بنابراین کووید ۱۹ در سراسر جهان در حال گسترش است و آمارهای روزانه نشان می دهد که هر روز تعداد افراد بسیاری به این بیماری مبتلا می شوند.
کشور ایران هم از این قاعده مستثنی نبود و هر روز تعداد بسیاری از افراد به این ویروس مبتلا می شوند اما این موضوع را در نظر داشته باشید که احتمال مرگ به چندین عامل بستگی دارد از جمله سن،‌ جنسیت، وضعیت عمومی سلامت و امکانات بهداشت و درمان در محلی که در آن زندگی می کنید. محققان اطلاعات و شواهد را در کنار یکدیگر در نظر می گیرند تا بتوانند تصویری از میزان مرگ و میر بیماری به دست آوردند؛ این شواهد گویا آن است که تنها حدود ۲ درصد مبتلایان به ویروس کورونا دچار مرگ می شوند و این افراد معمولا شرایطی که ذکر شد را دارا هستند.
در این حین یکی از رفتارهایی که در این دوره از مردم سر می زند رفت و آمدهای غیر ضروری به بیمارستان ها و انواع کلینیک های پزشکی است که خود باعث به خطر انداختن این عده از افراد می شود. بسیاری از افراد به دلیل نگرانی های ناشی از ویروس کرونا، دچار شک و تردید هستند که آیا من کرونا گرفتم؟ اما از طرفی رفتن به مراکز درمانی ممکن است خطرناک باشد از این رو تست آنلاین ویروس کرونا می تواند به شما کمک کند تا از رفت و آمد به مراکز درمانی پرهیز کنید.

تست آنلاین ویروس کرونا

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد