بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude E7470

لپ تاپ Dell Latitude 7440 با صفحه نمایش 1080p واضح ، صفحه کلید راحت و عمر باتری طولانی همچنین طراحی جذاب و با دوام به کاربران تجاری پکیج کاملی ارائه می دهد.
بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude E7470

لپ تاپ Latitude 7440 ثابت کرده است که قرار نیست همه لپ تاپ های بیزنسی یا تجاری حوصله سر بر باشند. این محصول 14 اینچی یکی از بهترین ها از نوع خود است و  با مشخصاتی مثل ظرافت و سبک وزنی و شاسی 340 گرمی که باعث حمل راحت آن می شود، همراه خوبی خواهد بود. همچنین توانایی بی نقص دارد تا از پس حجم کار شما بر بیاید با پردازنده i5 هوشمند و صفحه کلید راحت و باتری که برای یک روز کاری 9 ساعتی طراحی شده است.  با وجود پورت های کمیاب ، لپ تاپ فلان یک نوت بوک بیزنسی فوق العاده است که تعادلی بین سرعت و طراحی را عرضه می کند.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

طراحی

همه لپ تاپ های مشکی Dell سری Latitude E7470 به شکل چشمگیری براق ، ظریف ، نرم ، دارای شاسی از آلیاژ منیزیوم هستند که حمل این کامپیوتر شخصی را لذت بخش می کند. درب فوق العاده نرم این نوت بوک ، تماس با آن را دلپذیر می کند ، اگرچه در ماندن جای اثر انگشت فوق العاده حساس است.

پورت ها و وب کم

برخلاف اکثر نوت بوک ها ، پورت های Latitude E7470  ، پشت دستگاه قرار گرفته است.. این بدان معناست که در دسترسی به ورودی شارژر، دو پورت USB 3.0 ، پورت HDMI ، مینی DisplayPort و جک اترنت ، راحتی بیشتری خواهید داشت.  تنها درگاه هایی که در کناره ها پیدا خواهید کرد یک جک هدفون / میکروفون ، یک اسلات کارت SD ، یک درگاه سیم کارت و یک ورودی USB 3.0 است. شایان ذکر است که این نوت بوک دارای درگاه USB Type-C برای لوازم جانبی با شارژ سریعتر نیست. این ممکن است نگرانی کسانی باشد که به دنبال دستگاهی بروز هستند.

درگاههای جلویی Latitude به آن امکان می دهد تا در هماهنگی با سایر محصولات سری خود قرار بگیرد و این باعث می شود که مجمعه ای از این سری لپ تاپ در یک محیط کار به سادگی در کنار هم قرار بگیرند. درگاه ها همچنین به صاف و بدون درز بودن کناره های لپ تاپ کمک می کنند.  اگر بخواهید Latitude خود را در دفتر نگه دارید ممکن است نسبت به لپ تاپ های دیگر، سختی بیشتری را برای اتصال کابل به پورت های آن داشته باشید.

صفحه کلید ، تاچ پد و نشانگر استیک

لپ تاپ Latitude E7470 برای ضربه زدن روی کلیدها به خوبی طراحی شده است. با صفحه کلیدی راحت و لذت بخش کار گزارش نویسی را برای شما آسان می کند. با کلیدهای بزرگ و فاصله 2 میلیمتری بین آنها و تنها نیاز به 57 گرم وزن برای ضربه زدن ، شما را به  قهرمان تایپ بدل خواهد کرد و بهترین رکورد در دقیقه را تجربه خواهید کرد . بدون اینکه هر لحظه  چشمتان به صفحه کلید باشد.

پد لمسی 9.6 در 5.3 سانتیی نوت بوک به اندازه صفحه کلیدش قابل اعتماد است.  سطح صاف آن باعث شده است که میان کلید ها جریان هوا باشد ، و حرکاتی از قبیل ضربه زدن به زوم و کشیدن سه انگشتی ، برای تغییر برنامه ها ، سرعت و طبیعی بودن احساس می شود.

لپ تاپ Dell همچنین برای کسانی که ترجیح می دهند بدون نیاز به ترک صفحه کلید، نشانگر را حرکت دهند ، یک چوب اشاره گر ( ژوئستیک) کوچک و با مرز آبی تعبیه کرده است.  برای کاربران وبگرد ، مشکلی برای مرور با چوب اشاره ای نرم Latitude به وجود نخواهد آمد و به راحتی با استفاده از انگشت شست خود به دکمه های سمت چپ و راست ، دسترسی پیدا خواهند کرد. 

صفحه نمایش

اگرچه می توانید از یک صفحه نمایش حتی واضح تر و بهتر HD استفاده کنید ، اما صفحه نمایش استاندارد 1080P Latitude E7470   برای کار کاملاً واضح و روشن است و به اندازه کافی رنگارنگ و پر جنب و جوش  هست که اگر بخواهید با یک فیلم به عقب برگردید. صفحه این نوت بوک تمام جزئیات اصلی فیلم Captain America: Civil War از پیشانی چروکیده استیو راجرز گرفته تا لباس های ابرقهرمانان رنگارنگ Avengers را حفظ کرده است.

پنل روی این مدل  Dell از میزان روشنایی چشمگیر  (338) بهره گرفته است و از  ThinkPad T460s( 240 ) ، نسخه 1080p EliteBook (288) و میانگین متوسط 249 نوری کیفیت بالاتری دارد.

صدا

نوت بوک تجاری Dell در هنگام پخش پیام یا گفتگوی ویدیویی ،  کیفیت مناسبی را ارائه می دهد ، اما کیفیت موسیقی فوق العاده ای را نمی توان انتظار داشت. آهنگ هایی مانند "Irresistible" از Fall Out Boy و "King Kunta" از کندریک لامار  به طرز چشمگیری آواز واضح شنیده می شود ، اما باس های معمولی آهنگ ها تقریباً وجود نداشتند.

 می توانید خروجی صدای Latitude را از طریق برنامه Dell Audio تنظیم کنید.  این نرم افزار از پیش تنظیم شده برای موسیقی ، فیلم ، بازی استفاده می شود و می توانید پارامترهای منفردی مانند باس و... را تنظیم کنید یا اگر می خواهید تمام جزئیات را خوب تنظیم کنید ، وارد EQ شوید.

عمر باتری و تولید گرما

اگر با لپ تاپ مدت زمان زیادی در طول روز کار می کنید، عمر باتری Latitude E7470  شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و راضی خواهد کرد. باتری نوت بوک دل در تست ما ( Laptop mag ) 9 ساعت و 16 دقیقه عملکرد داشت. این در حالی است که از رقیب هایی مثل Lenovo thinkpad T460s با 7 ساعت و 21 دقیقه و Hp Folio G1 با 7 ساعت و 2 دقیقه و متوسط عمر باتری استاندارد 8 ساعت و 2 دقیقه ، عمر باتری بیشتری دارد. البته این عملکرد مربوط به باتری 4 سلولی 55 وات است. در حای که این لپ تاپ به طور پیش فرض با باتری 3 سلولس 37 وات به فروش می رسد.

در تست ما ( Laptop mag ) ابتدا لپ تاپ برای خنک ماندن تنظیم شد. بعد از 15 دقیقه تماشای ویدیو زنده با کیفیت  HD ، دمای قسمت های مختلف مثل تاچ پد ، صفحه کلید و زیر لپ تاپ به ترتیب 25.5 و 29.4 و 34.4 در جه سانتی گراد بود که از دمای متوسط استاندارد 35 درجه کمتر است.

جمع بندی

لپ تاپ Dell Latitude 7440 تقریبا هر چیزی که برای یک لپ تاپ بیزنسی یا مناسب کسب و کار نیاز دارید را در یک پکیج در اختیار شما قرار می دهد. یک صفحه نمایش روشن و واضح ، عملکرد کلی خوب ، یک صفحه کلید راحت و باتری با دوام برای کارهای طولانی مدت روزانه. ترکیب زیبایی و دوام ،این لپ تاپ را از بقیه رقبای خود ممتاز کرده است.

تنها ایرادی که می توان به این لپ تاپ گرفت ، وجود پورت در پشت دستگاه است که دسترسی به آن را کمی دشوار کرده است. درست است که رقیب اصلی آن یعنی HP Elitebook Folio  نازک تر و سبک تر است و دارای صفحه نمایش 4K است اما Latitude E7470 ترکیبی بهتر از سبکی ، تنوع پورت و استقامت را ارئه می دهد.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد