به روزرسانی ناامید کننده ویندوز 10

با وجود وعده مایکروسافت برای تغییرات بزرگ در آپدیت ویندوز 10، اما این نسخه باعث خشم کاربران و نارضایی آنها شد.
به روزرسانی ناامید کننده ویندوز 10

ویندوز تقریباً رایج ترین سیستم عامل (OS) در سراسر جهان است. در طی چند دهه اخیر ، نسخه های جدیدی از سیستم عامل های مایکروسافت در قلب محاسبات کامپیوترها و  گوشی های هوشمند قرار گرفته است و به عنوان یک سیستم عامل اساسی و مطمئن برای عملکردهای مهم محاسباتی شهرت یافته است.

آخرین پرچمدار سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز 10 است ، و اگرچه قدم بزرگی نسبت به ویندوز ویستا و ویندوز 8 برداشته شده ، اما هنوز هم اشکالات و موضوعاتی وجود دارد که باعث می شود کاربر دچار مشکل شود. از زمان راه اندازی ویندوز 10 مایکروسافت در سال 2015 ، تعداد بیشماری گزارش از نارضایتی کاربران به دست مایکروسافت رسیده ، و این یکی از دلایلی است که بسیاری به ویندوز قبلی خود یعنی ویندوز 7 رجوع کرده اند.این اتفاق در حالی افتاده که این ویندوز 7 در 14 ژانویه 2020 منسوخ شده است.

با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

سایت Windows Latest از ویندوز با عنوان تخریبگر یاد کرده است. این سایت اینطور توضیح می دهد که به روزرسانی های اخیر ویندوز بسیار ناامید کننده بوده است .تقریباً هر به روزرسانی مجدد باعث ایجاد مشکلات جدی برای کاربران می شود. گزارشات متعددی در انجمن ها و بخش نظرات مایکروسافت ، بخش نظرات ما از افرادی که پس از استفاده از Windows 10 KB4541335 از مشکلات مختلفی شکایت دارند ، وجود دارد.

ویندوز 10 KB4541335 یک به روزرسانی اختیاری است که ممکن است اکنون بخواهید از آن استفاده نکنید. اما در طول هفته های اخیر ، بسیاری از کاربران مشکلات مربوط به این بروزرسانی را ثبت کرده اند. برخی گفته اند که این بروزرسانی کامپیوتر آنها را خراب کرده است ، برخی دیگر شاهد ارور صفحه آبی بودند و بسیاری از آنها مشکلات عملکرد را تجربه می کنند.

نکته اصلی این است که برخی مشکلات اساسی با به روز رسانی اخیر مشاهده شده است. نه تنها ارور صفحه آبی ، بلکه برخی کاربران از عدم راه اندازی مجدد سیستم ( ری استارت) بعد از نصب به روز رسانی خبر دادند.

یکی از کاربران از تجربه به روزرسانی ویندوز 10 خود اینگونه نوشته:

دستگاه من تمام شب رو با اشکال کار می کرد و آخرش مجبور شدم که دستگاه رو از برق بکشم. بعد از روشن کردن مجدد ، 30 قیقه طول کشید تا توانستم به روزرسانی را غیر فعال کنم. بعد وارد تنظیمات بشم و به روز رسانی را یک ماه به عقب بیاندازم.این اتفاق برای من چند بار افتاد.

برخی دیگر از کاربران از عملکرد سیستم خود بعد از به روزرسانی ویندوز 10 ، که شامل مصرف  95 درصدی حافظه رم و پر شدن کامل هارد بعد از بوت کردن مجدد، شکایت داشتند. اما بزرگترین و قابل توجه ترین مشکلی که برخی کاربران با آن مواجه شدند ، مشکل اتصال به اینترنت بود.این مشکل به صورت قطع اتصال اترنت و عدم پشتیبانی از برخی اپ های پخش آنلاین مشاهده شد.

در زمان انتشار ، مایکروسافت از صفحه رسمی بروزرسانی KB4541335 استفاده کرد تا به کاربران هشدار دهد که بروزرسانی می تواند باعث ایجاد مشکلات اتصال برای VPN ها شود. اما هیچ هشداری در مورد سایر مشکلاتی که کاربران با آن روبرو شدند ، داده نشد.

خبر خوب این است که KB4541335 یک به روزرسانی اختیاری است و می توان  از نسخه قبلی خود استفاده کرد. برای کسانی که KB4541335 را نصب کرده اند و دچار مشکل شده اند ، می توانند با مراحل زیر آن را حذف کنند:

Start Menu > Settings > Update & Security > View update history > Uninstall updates

Search for KB4541335

Right-click/double click it to open the uninstall option

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد