گلکسی زد تب: تبلت تاشو سامسونگ با تب اس 9 رونمایی خواهد شد

سامسونگ ظاهرا اولین تبلت تاشو خود را با نام Galaxy Z Tab در کنار سری Galaxy Tab S9 عرضه خواهد کرد. اینکه آیا این تبلت سه تاشو است که سامسونگ قبلاً به نمایش گذاشته بود یا نه، باید دید.
گلکسی زد تب: تبلت تاشو سامسونگ با تب اس 9 رونمایی خواهد شد

رویداد آتی گلکسی Unpacked سامسونگ در ماه آگوست در حال شکل گیری است تا با عرضه های برجسته ای مانند Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5، سری Galaxy Tab S9 و در صورت صحت برخی شایعات، Galaxy S23 FE همراه شود. با این حال، طبق گفته افشاگر توییتر @Tech_Reve، یک محصول تاشو کاملاً جدید وجود دارد که قبلاً هرگز دیده نشده بود.

شایعات در مورد تب گلکسی Z مدتی است که منتشر شده است. ظاهراً این تبلت سه تاشو سامسونگ (و چند تای دیگر) خواهد بود که در رویدادهای مختلف به نمایش گذاشته شده است. با این حال، شایعه ذکر شده همچنین می گوید که این تبلت سه تاشو با نام Galaxy Z Flex عرضه خواهد شد.

در حالی که تب گلکسی زد می‌تواند یک افزودنی خوشایند به مجموعه رو به گسترش سامسونگ از تاشوها باشد، تنها چند افشاگر تنها به آن اشاره کرده‌اند، چه رسد به پیش‌بینی مشخصات سخت‌افزاری آن. زمانی که تاریخ گلکسی آنپک نزدیک می شود، سایر افشاگران با داده های بیشتر، می توانند اطلاع رسانی کنند.

با این وجود، به دلیل عدم رقابت در فضای تبلت های تاشو، شانس زیادی وجود دارد که سامسونگ Galaxy Z Tab را فعلاً در قفسه بگذارد. اکنون، سامسونگ می‌تواند یک رقیب OLED لنوو Yoga 9i و Asus ZenBook 17 Fold را در صف عرضه کند، اما بعید است که به‌عنوان تبلت عرضه شود و زیر خط گلکسی بوک قرار گیرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد