گیگابایت سخت افزار خوب و نرم افزار ضعیف را در Aero 14 OLED نصب می کند

لپ تاپ های کوچک با سخت افزار قوی دیگر چیز کمیاب نیستند. اگرچه Gigabyte Aero 14 OLED از جهات خاصی متمایز است، اما همه آنها مثبت نیستند.
گیگابایت سخت افزار خوب و نرم افزار ضعیف را در Aero 14 OLED نصب می کند

لپ تاپ Gigabyte Aero 14 OLED یک لپ تاپ جمع و جور و باریک است که نه تنها با شاسی آلومینیومی مستحکم خود بلکه با توجه به جزئیات نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. این لپ‌تاپ با ارتفاع تنها 17 میلی‌متر، دارای 1.7 میلی‌متر جابجایی کلیدی است که حتی در میان لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر امروزی نیز به حساب می‌آید. طراحی شیک آن با سخت افزار قدرتمند از جمله کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4050 و پردازنده Intel Core i7-13700H تکمیل شده است. با وجود ظرفیت خنک کنندگی محدود فرم کوچک لپ تاپ، گیگابایت توانسته عملکرد پایداری را از این تراشه ها ارائه دهد و پردازنده و تراشه گرافیکی به ترتیب تا 40 وات و 35 وات توان در اختیار دارند.

یکی از ویژگی های برجسته Gigabyte Aero 14 صفحه نمایش OLED روشن آن است که با ارائه پروفایل های رنگی بسیار دقیق توسط Gigabyte از طریق برنامه X-Rite Color بیشتر شده است. این باعث می شود لپ تاپ گزینه ای جذاب برای متخصصان خلاقی باشد که به دنبال یک ایستگاه کاری سیار هستند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که Aero 14 نقاط ضعف خود را دارد. یکی از اشکالات مهم عدم پشتیبانی از USB Power Delivery است که می تواند تحرک آن را محدود کند. در طول آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که Aero 14 تنها زمانی به درستی کار می‌کند که به آداپتور برق همراه خود متصل شود، که برای استفاده در حین حرکت تا حدودی حجیم و ناخوشایند است.

به علاوه، وقتی نوبت به صفحه نمایش می رسد، کاربران باید بین روشنایی بالا و بازتولید رنگ دقیق، معاوضه ایجاد کنند، زیرا دستیابی به هر دو به طور همزمان ممکن است چالش برانگیز باشد. با این حال، اساسی ترین انتقادات ما حول برنامه Gigabyte Control Center است که باعث خرابی های متعدد و ناامیدی قابل توجهی در مراحل اولیه بررسی ما شد. با وجود این مشکلات، برنامه Control Center برای مدیریت عملکردهای استودیویی لپ تاپ تقریبا ضروری است. علاوه بر نمایه‌های عملکرد، این برنامه دوازده عملکرد ضروری دیگر را نیز کنترل می‌کند که ثبات و قابلیت اطمینان آن را برای یک تجربه کاربری یکپارچه ضروری می‌کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد