گوگل بارد با پاسخ‌های گفتاری و درخواست‌های بصری گسترش می‌یابد

ربات چت هوش مصنوعی Bard Google اکنون به درخواست های بصری پاسخ می دهد و در اتحادیه اروپا در دسترس است. کاربران می‌توانند پاسخ‌های گفتاری را بشنوند، تصاویر را به درخواست‌ها اضافه کنند و لحن ربات چت را سفارشی کنند.
گوگل بارد با پاسخ‌های گفتاری و درخواست‌های بصری گسترش می‌یابد

گوگل ویژگی های جدیدی را به چت ربات Bard AI خود معرفی کرده است که قابلیت های آن را افزایش داده و در دسترس بودن آن را گسترش می دهد. یکی از به‌روزرسانی‌های مهم، توانایی Bard برای بیان پاسخ‌های خود با صدای بلند است، که به کاربران امکان تصحیح تلفظ، گوش دادن به اشعار یا اسکریپت‌ها و سایر برنامه‌ها را می‌دهد. با وارد کردن یک فرمان و انتخاب نماد صدا، کاربران می توانند به پاسخ های گفتاری به بیش از 40 زبان دسترسی داشته باشند. این ویژگی اکنون فعال است.

علاوه بر این، گوگل تشخیص تصویر را در Bard ادغام کرده است که به کاربران اجازه می دهد درخواست های بصری را در جستارهای خود بگنجانند. به عنوان مثال، می‌توان برای ایجاد یک شرح طنز برای تصویر دو سگ کمک خواست. در حالی که این ویژگی در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس است، گوگل قصد دارد در آینده نزدیک آن را به زبان های دیگر نیز گسترش دهد.

گوگل همچنین چندین پیشرفت دیگر را برای Bard معرفی کرده است. کاربران اکنون می‌توانند مکالمات را پین کرده و نامشان را تغییر دهند، پاسخ‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، و لحن و سبک پاسخ‌های ربات چت را تغییر دهند.

بارد که ابتدا در ماه مارس راه اندازی شد، در ابتدا محدود به ایالات متحده و بریتانیا بود. با این حال، گوگل به تدریج دسترسی خود را به کشورهای بیشتری گسترش داده است. قابل ذکر است، بارد اکنون در همه کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و برزیل قابل دسترسی است. گسترش به بازار اروپا نقطه عطف مهمی برای گوگل است، زیرا با تاخیر در راه اندازی Bard در اتحادیه اروپا به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی مواجه شد.

در خبری دیگر، Sonos از عرضه دو اسپیکر جدید به صورت همزمان خبر داده است. Era 300 برای ارائه صدای فضایی، انتشار صدا در جهت های مختلف طراحی شده است. از سوی دیگر، Era 100 صدای استریو و باس بهبود یافته را در مقایسه با Sonos One ارائه می دهد. هر دو اسپیکر دارای قابلیت‌های بلوتوث و USB-C هستند که به کاربران امکان می‌دهند به راحتی موسیقی را از دستگاه‌های خارجی پخش کنند یا صفحه گردان را وصل کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد