گوگل کنیم!

بسیاری از ما با فضای اینترنت و موتورهای جستجو آشنا هستیم و یه جورایی به سرچ کردن تو گوگل معتاد شدیم. با این وجود خیلی از کاربرها هنوز به جای جستجو تو موتورهای جستجوگر ، جواب سوالاتشان را از دیگران می گیرند. شما با این کار موافقید؟
گوگل کنیم!

اصطلاحی که برای گوگل شنیدم دریاست. دریای بی کران اطلاعات. Google بزرگترین و هوشمندترین موتور جستجوگر دنیاست. این موتور جستجوگر با استفاده از الگوریتم های مختلف و هوش مصنوعی بسیار پیشرفته و فضای ذخیره سازی ای که به یکی از بزرگ ترین اسرار حال حاضر دنیای تکنولوژی بدل شده، سال هاست از سایر موتورهای جستجوگر پیشی گرفته است.

هوش مصنوعی گوگل سال به سال به دلیل مقابله با سایت های تقلبی و ترفندهای سئو، ارتقا پیدا می کند . همچنین الگوریتم های جدیدی برای رسیدن کاربران به نتایج بهتر ، به این هوش مصنوعی اضافه می شود. بیاید به چند آمار جالب در مورد گوگل نگاه کنیم:

  • 90.46 در صد کل جستجوها در گوگل انجام می شود.
  • 15 درصد جستجو هایی که در گوگل انجام می شود، قبلا جستجو نشده است.
  • گوگل در هر ثانیه 63000 نتیجه برای جستجو نمایش می دهد.
  • ارزش کسب و کار گوگل 731 بیلیون دلار است.
  • هر فرد به طور میانگین 3 یا 4 بار هر روز در گوگل جستجو می کند.

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

اثر گرافیتی از هنرمند مشهوری به نام بنسکی

فکر می کنم با آمار های موجود وسعت اطلاعات موجود در گوگل و نوع ارائه بهینه اطلاعات بر هیچ کاربری پوشیده نیست.

شما به راحتی و با در دست داشتن یک دستگاه متصل به اینترنت می توانید از این اقیانوس اطلاعات استفاده کنید. به هر زبانی و با هر ادبیات و کلماتی می توانید به اطلاعاتی دست پیدا کنید. هر چند بهتر است در انتخاب کلمات دقت کنید اما هوش مصنوعی گوگل در اصلاح کلمات نیز به شما کمک می کند. گوگل می تواند نزدیکترین پمپ بنزین ها را به شما نشان دهد. گوگل می تواند مترجم شما برای هر متن به هر زبانی باشد. گوگل می تواند به شما مسیر رفتن به مقصد را نشان دهد. گوگل به راحتی می تواند شما را دانشمند کند بدون اینکه ضرورتی برای حمل اطلاعات داشته باشید.

در واقع گوگل می تواند برای تمام سوالات شما منابعی در اختیارتان قرار دهد. با نوشتن سوال خود در محل جستجوی گوگل و فشار دادن دکمه جستجو، در چند ثانیه جواب های متنوعی را برای سوال خود خواهید دید.

با وجود تمام اطلاعات بالا و راحتی دسترسی به اطلاعات، چرا برخی افراد جستجو ( سرچ ) نمی کنند؟ من در این مطلب قصد جواب دادن به این سوال را ندارم و صرفا می خواهم نظر شما را در مورد این موضوع جویا بشم و یا به نوعی این سوال را به اشتراک بگذارم. آن چه که خیلی از دوستان را نسبت به سرچ نکردن برخی افراد معترض می کند، در اختیار داشتن تمام امکانات برای جستجو (تلفن هوشمند و اینترنت سیم کارت) است.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد