راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری و فروشگاهی

مهم نیست که کیس کامپیوتر خود را به عنوان بخش مرکزی دفتر کار خود در نظر بگیرید یا آن را زیر میز خود قرار دهید، خرید کیس کامپیوتر مناسب انتخابی مهم است. در این مطلب تمام نکات حیاتی برای انتخاب کیس کامپیوتری شما آورده شده است. تا انتها همراه ما باشید.
راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری و فروشگاهی

کیس کامپیوتری چیست

کیس یا شاسی کامپیوتر بخشی از سیستم است که عوامل داخلی یک کامپیوتر را در کنار هم نگه می دارد. اکثر کیس ‌ها از آلومینیوم تشکیل شده‌اند، اما برخی از آن‌ ها شامل شیشه ‌های سکوریت شده به ‌عنوان کل یا بخشی از بدنه رایانه شخصی هستند. هر کیس دارای ابعاد خاصی است و می خواهید برای اطمینان از فضای کافی برای همه اجزا، باید به آن توجه کرد.

کیس کامپیوتری

کیس کامپیوتری

انواع کیس استوک برای کاربری های مختلف - لیست موجودی های آرالپ

سه اندازه اصلی کیس عبارتند از: برج کامل، برج میانی و مینی تاور. کیس برج کامل بیشترین فضا را برای قطعات داخلی فراهم می کند و بیشترین فضا را در هر منطقه کاری اشغال می کند. اگر قصد دارید یک کامپیوتر برای یک کسب و کار یا خانه بسازید، کیس برج میانی انتخاب بهتری و عملی تری است. این برج کوچک در فضاهای کوچکتر مانند اتاق خواب یا دفاتر کوچک به راحتی جا می شود و فضای محدودی را برای اجزای داخلی ارائه می دهد. در میان تمام گزینه های موجود، کیس گیمینگ گسترده ترین سیستمی است که بیشترین فضا را اشغال می کند.

کیس استوک چیست؟

کیس استوک تعاریف مختلفی دارد. نام‌ های متفاوتی نیز برای کیس استوک بکار می‌ رود. کیس استوک می‌ تواند کیس‌ های موجود در انبار باشد. کیس دسته دوم یا استفاده‌ شده باشد. کالاهایی که بنا به هر دلیلی به فروشگاه پس آورده شده و به انبار منتقل می‌ شوند. کیسی که تولید شده اما بلااستفاده بوده، کالایی که یک مشکل جزئی دارد اما قابل‌ استفاده است و... اما  کیس استوک به‌ معنای کالای مرجوعی و از رده‌ خارج نیست. کیس استوک قبلاً توسط افراد مختلف استفاده‌ شده و بنا به هر دلیلی می‌ توانند پس‌ از تست و بررسی وارد بازار شده و به نام کیس استوک بفروش برسد. هنگامی‌ که می‌ خواهید کیس استوک خریداری کنید به فاکتورهای مختلفی که همه آن‌ ها را در ادامه محتوا آورده‌ ایم دقت کنید. کیس و مادربرد در اندازه‌ های مختلفی وجود دارد که برای خرید باید به این نکته هم توجه کنید. اندازه این مادربردها در تصویر زیر قابل‌ مشاهده است.

مادربرد مناسب کیس اداری

مادربرد مناسب کیس اداری

نکات مهم برای خرید بهترین کیس استوک اداری

ضروری است که قبل‌ از خرید کیس استوک اطلاعاتی کسب کنید. قبل‌ از خرید برای دانستن اطلاعات مهم در مورد پردازنده و هارد دیسک، حافظه رم، کارت گرافیک و سیستم عامل باید وقت صرف کنید. در هنگام خرید کیس کارکرده یا استوک باید نکاتی مد نظر قرار دهید. پس‌ از خواندن این مطلب متوجه می‌ شوید که بهترین کیس استوک چه نوع کیسی است. ابتدا و قبل‌ از هر چیز باید این مسئله را روشن کنید که به چه کیسی نیاز دارید و چه استفاده‌ ای از سیستم قرار است صورت بگیرد. کامپیوتری که با آن فقط کارهای عادی یک اداره یا فروشگاه انجام می شود با کامپیوتری که می‌ خواهید با استفاده از آن بازی های کامپیوتری انجام دهید متفاوت است. باید فعالیت‌ هایی که می‌ خواهید با سیستم انجام دهید را در نظر بگیرید سپس به موارد بعدی دقت کنید.

کارکرد کیس کامپیوتری استوک مناسب اداره و فروشگاه

کیس ها به ۳ دسته اصلی تقسیم می شوند. کیس های با قابلیت ارتقا، کیس های گیمینگ و کیس های ورک استیشن.

کیس گیمینگ همانطور که از نامش پیداست برای استریم و بازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از پردازنده‌ های اینتل و AMD با ظرفیت رم بالا و حافظه ssd با سرعت بالا استفاده می‌ کند که مناسب اداره و فروشگاه نیست.

اما کیس‌ های دیگر کیس های با قابلیت ارتقا نام دارند. برخی از این کیس ها سخت افزار حرفه‌ ای ندارند و از مادربرد های میان رده و پردازنده‌ های شرکت ای ام دی و اینتل استفاده می‌کنند. برخی از مادربرد های این نوع کیس ‌های استوک می‌ توانند امکانات بالاتری به کاربران بدهند. بنابراین می‌ توانید با ارتقاء رم و پردازنده و حتی کارت گرافیک این سیستم‌ ها را به کیس‌ های با قدرت پردازشی بسیار بالاتر تبدیل کرد. این کیس ها می‌ توانند مناسب کار اداری، خانگی، دانش‌ آموزی، دانشجویی و غیره باشند.

خرید بهترین کیس استوک اداری

خرید کیس استوک اداری

دسته‌ ای دیگر از کیس ها ، کیس های ورک استیشن نام دارند. این کیس‌ ها یک سخت افزار حرفه ای داشته و بسیار سریع ‌تر از کیس‌ های معمولی هستند. این کیس‌ های کامپیوتری برای افراد حرفه‌ ای و برای ارائه برنامه‌ های سنگین مورد استفاده قرار می‌ گیرند و در تحلیل فایل‌ های تصویری با حجم بالا کاربرد دارند. اما موضوع بحث این مقاله راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری و فروشگاهی با قیمت مناسب است. پس می‌خواهیم در ادامه کیس‌ های استوک با قابلیت ارتقاء را که مناسب اداره و فروشگاه هستند را بررسی کنیم.

برای خرید بهترین کیس استوک اداری مشخصات سخت افزاری کیس را در نظر بگیرید

اولین و مهم‌ ترین مسئله در سیستم‌ های کامپیوتری سی پی یو یا پردازنده است. برای خرید بهترین کیس استوک اداری پردازنده ای متناسب با نیاز شما در اداره انتخاب‌ کنید. پردازنده های امروزی با مارک اینتل یا AMD انتخاب کنید که قادر به اجرای برنامه‌ های فروشگاه شما باشند. رم و هارد را طبق نیاز بررسی کنید. سعی کنید متناسب با آنچه که می‌ خواهید یک سیستم خوب در نظر بگیرید.

برای مثال می‌ توان به کیس استوک اچ پی HP Prodesk 600 G1 با پردازنده i5 نسل 4 سایز مینی و امکان ارتقای دلخواه اشاره کرد.HP Prodesk 600 G1 یک کیس پرقدرت استوک است که برای اداره و فروشگاه شما بسیار مناسب می‌ باشد. این کیس با مادربرد DDR3 نسبت‌ به مدل‌های دیگر این شرکت در کلاس بالایی قرار دارد.

مشخصات فنی HP Prodesk 600 G1

  • نام تجاری: HP
  • هارد دیسک: 500 گیگابایت
  • رم: 4 گیگابایت
  • نوع هارد: ATA-4
  • نوع رم: DDR3
  • پردازنده: Intel i5 چهار هسته ای
  • کارت گرافیک: Intel HD
  • سرعت پردازنده: 3.2 گیگاهرتز
  • معماری پردازنده: Haswell
  • نام تجاری پردازنده: اینتل
  • ابعاد: 14*3*10 اینچ
  • سیستم عامل: ویندوز 10 

همچنین از کارت گرافیک داخلی از برند اینتل و ظرفیت ۷۷۳ مگابایت بهره‌مند است. یکی از بهترین کیس‌ هایی است که به جرأت می‌ توان گفت به بهترین شکل توان انجام کارهای اداری و فروشگاهی را دارد. قیمت بسیار مناسب این دستگاه نیز توانسته یکی دیگر از مزیت‌ های آن باشد. با توجه به مشخصاتی که دارد و امکانات سخت‌ افزاری که ارائه می‌ دهد یک انتخاب ویژه برای محل کار شما است.

خرید بهترین کیس استوک اداری

خرید بهترین کیس استوک اداری

راهنمای خرید بهترین کیس استوک اداری

امروزه خرید کیس استوک اداری در بازارهای کشور رونق بسیار خوبی گرفته است. به همین دلیل نیاز است تا کاربران قبل از خرید اطلاعات لازم را برای خرید کیس فروشگاهی استوک مناسب با نیاز خود کسب نمایند. ما در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

خرید بهترین کیس استوک اداری باتوجه به بودجه و همچنین مشخصات مورد نظر صورت می گیرد. انتخاب کیس متناسب با نیازهای کاری شما بستگی به این دارد که شما یک کسب و کار کوچک دارید یا یک مرکز داده بزرگ.

ویژگی های اساسی بهترین کیس استوک برای کسب و کار

یکی از مهم ترین ابزارها برای کسب و کار سیستم های کامپیوتری هستند. امروزه همه کسب و کار ها به سیستم های کامپیوتری نیاز دارند بنابراین باید ویژگی های اساسی کیس های استوک را بدانید.

  • پردازنده یا cpu

هرچه سرعت پردازنده کیس استوک بالاتر باشد کارهای شما سریع تر انجام می شود. خرید کیس استوک با پردازنده بسیار بالا موجب هدر رفتن کاربرد آن می شود. بنابراین پردازنده با سرعت متوسط نیز برای اداره یا فروشگاه کارایی دارد حتما نیاز به پردازنده پر سرعت نیست.

  • حافظه داخلی

برای خرید بهترین کیس استوک اداری حافظه داخلی نیز امری مهم است. حافظه داخلی یک مکان برای ذخیره اطلاعات و نرم افزار های کسب و کارتان است. اگر کسب و کارتان طوری است که مدام در حال ذخیره سازی اطلاعات هستید یک کیس استوک با هارد مناسب خریداری کنید که بتواند فایل های حجیم را نگهداری کند.

خرید کیس اداری

خرید کیس اداری

  •  رم

از دیگر اجزای مهم کیس استوک رم است. هرچه رم بالاتر باشد سیستم کامپیوتری بهتر عمل می کند. سعی کنید یک رم مناسب خریداری کنید تا در طول روز بدون هیچ وقفه ای عملیات مورد نظر را انجام دهید.

موارد دیگری که اهمیت دارند نوع صفحه نمایش، اتصال بی سیم، سیستم عامل و همچنین کارت گرافیک است که همگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این موارد سلیقه ای بوده و در هنگام خرید با کمک کارشناس فروش می توانید نوع آن ها را انتخاب کنید.

مشخصات بهترین کیس استوک اداری

برای خرید بهترین کیس استوک اداری باید مشخصات محصول را مورد ارزیابی و بررسی بیشتری قرار داد و ضمن دقت در ویژگی های آن فروشگاه معتبر و مورد اعتماد را برای سفارش و خرید بهترین کیس استوک اداری انتخاب نماییم.

برندهای مختلفی از کیس دست دوم اداری ارزان در بازار فروش موجود می باشد. هرکدام مشخصات مختلفی دارند و با توجه به مشخصات و مدل کیس، قیمت کیس استوک اداری مشخص می گردد. لذا در هنگام خرید به ویژگی و مشخصات کیس دقت کنید.

از نمونه مدل های کیس اداری پرفروش در بازار کیس استوک با برند اچ پی می باشد. فروش کیس استوک اداری این برند با قیمت های مختلف در بازار انجام می گیرد که ما بهترین قیمت های فروش این محصول را برای شما ارائه می کنیم. در اینجا به بررسی یک نمونه از مدل برند اچا می پردازیم تا نمونه ای از مشخصات فوق العاده بی نظیر این برند را برای شما بررسی کرده باشیم.

کیس استوک HP Compaq Elite 8300

کیس استوک HP Elite 8300 با ترکیبی عالی از عملکرد، پایداری و قابلیت اطمینان، مزیتی را که شما برای کاربری های مختلف به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. توجه: مشخصات مربوط به HP 8300 Elite زیر ممکن است وقت خرید کیس، کمی متفاوت باشند. به همین دلیل قبل از خرید با کارشناس فروش آرالپ تماس بگیرید و از مشخصات فنی اطمینان حاصل کنید.

مشخصات فنی HP Elite 8300

  • نام تجاری: HP
  • هارد دیسک: 500 گیگابایت 7200 RPM- حداکثر 8 ترابایت
  • رم: 4 گیگابایت-حداکثر 32 گیگابایت
  • نوع هارد: ATA-4
  • نوع رم: DDR3
  • چیپست مادربرد: Intel Q77 Express
  • پردازنده: Intel i5-3470 چهار هسته ای  
  • کارت گرافیک: Intel HD Graphics 2500
  • سرعت پردازنده: 3.2 گیگاهرتز
  • نام تجاری پردازنده: اینتل
  • ابعاد محصول: 14*3*10 اینچ
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پورت های پشت کیس: چهار USB 3.0- دو USB 2.0 - یک VGA - یک مینی Display Port - یک عدد سریال RS-232 -یک عدد RJ45 LAN
  • پورت های جلو کیس: چهار پورت USB 2.0 - یک جک هدفون - یک جک میکروفون
  • منبع تغذیه:240W Active PFC (طبق مشخصات HP Compaq 8300 Elite)
  • درایو نوری: DVD LightScribe
  • ابعاد: 4.0*13.3*14.9 اینچ (10.0 *33.8*37.9 سانتی‌متر)
  • وزن: 16.7 پوند (7.6 کیلوگرم)

خرید مینی کیس اچ پی

خرید مینی کیس اچ پی

خرید کیس استوک با ظرفیت 500 گیگابایت هارد دیسک تمام فضای مورد نیاز برای ذخیره انواع داده ها را در اختیار شما قرار می دهد. از فیلم های دیجیتال گرفته تا فایل های مرتبط با کار، فیلم ها، اسناد، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر. این کامپیوتر از برند HP توسط Windows 10 Pro اجرا می‌ شود که نه تنها با ویژگی‌ های ضروری که برای شما به ارمغان می‌آورد، زندگی شما را آسان ‌تر و روان ‌تر می‌ کند، بلکه شما را با ویژگی ‌های بصری و پیشرفته جدیدی آشنا می‌ کند که آن را به یک همراه روزمره تبدیل می ‌کند. کامپیوتر HP Elite 8300 با طراحی مشکی براق با خطوط تیز و پشتیبانی از صفحه کلید انگلیسی و فارسی تکمیل شده است.

به لطف 6 درگاه USB 3.0 نوع A، چهار پورت USB 2.0 نوع A و یک درگاه USB 3.0، می توانید کیس کامپیوتر HP Elite 8300 را بدون نگرانی با تمام دستگاه های مورد نیاز خود متصل کنید.

در هنگام خرید کیس استوک باید تمام فاکتورهای مهم را مد نظر قرار داد با یک اسلات کارت حافظه، تمام پورت های مورد نیاز را در اختیار دارید. شما این انتخاب را دارید که کامپیوتر HP Elite 8300 خود را با نمایشگر دلخواه خود متصل کنید و با یک کارت گرافیک داخلی، هر زمان که بخواهید می توانید از گرافیک، رنگ ها و وضوح لذت ببرید. اتصال بی سیم نیز با کارت ترکیبی Wi-Fi 2x2 802.11ac و بلوتوث 4.2 آسان است.

امنیت در بهترین حالتش از حداکثر سطوح امنیتی که می توانید با رایانه شخصی HP Elite 8300 دریافت کنید، لذت ببرید. HP Sure Start Gen 3 از شما در برابر حملات و تهدیدات مختلف محافظت می کند. برای مدیریت و کنترل بیشتر بر روی رایانه خود، کیت مدیریت پذیری HP به شما این فرصت را می دهد که به راحتی دستگاه خود را از طریق مدیر پیکربندی مرکز سیستم مایکروسافت مدیریت کنید.

گفتنی است که برای خرید بهترین کیس استوک اداری باید ویژگی های دیگری را مد نظر قرار داد از جمله قیمت فروش که بهترین قیمت های فروش کیس اداری را برای شما عزیزان در این سایت آورده ایم تا بتوانید متناسب با بودجه خود کیس مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید کیس استوک باید علاوه بر ویژگی های سخت افزاری به نرم افزارهای قابل پشتیبانی و پیاده سازی در این مدل های کیس نیز دقت نمود.

نتیجه گیری

در هنگام خرید کیس استوک انواع برند و مدل ها موجود است که لازم است برای خرید بهترین مدل کیس دست دوم اداری ارزان فروشگاه مناسبی را انتخاب کرد و خوشبختانه سایت فروش ما یک از بهترین فروشگاه های کیس استوک می باشد. سخت‌افزار دائماً در حال پیشرفت است، بنابراین هر سیستم جدید احتمالاً سریع‌ تر از سیستم ‌های قبلی است.

خرید کیس استوک در برندهای مختلف را می توان از سایت اینترنتی آرالپ پیدا نمود و این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشنده ها در زمینه کیس استوک می باشد. چه بخواهید چیزی بخرید یا فقط اطلاعاتی به دست آورید، ما تمام توان خود را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که از خرید خود کاملا راضی هستید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد