چگونه به فروشگاه آرالپ اعتماد کنیم؟

سوال متداول و دغدغه اصلی کابران فروشگاه های اینترنتی در مورد چگونه اعتماد به آن کسب و کار است. این مطلب می تواند برای کسانی که به کسب و کارهای اینترنتی روی آوردند و مشکل اعتماد دارند، پاسخ دهد.
چگونه به فروشگاه آرالپ اعتماد کنیم؟

این سوالی است که در چند ماه گذشته از بسیاری مشتریان عزیز شنیدیم که چطور می توانند به آرالپ اعتماد کنند. در وضعیت موجود و با توجه به شیوع بیماری کرونا کسب و کارها به فروش اینترنتی میل بیشتری نشان داده اند . اما اعتماد به فروشگاه های اینترنتی برای افرادی که به خرید و فروش سنتی در بازار عادت دارند، کمی مشکل و غیر عادی خواهد بود. البته فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا به واسطه سال ها فعالیت و شناختی که مصرف کنندگان نسبت به آن پیدا کرده اند ، قابل اعتمادتر هستند. اما در کسب و کارهای کمتر شناخته شده ضروری است تا این اعتمادسازی انجام شود.

با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

در کسب و کارهای اینترنتی عامل اصلی اعتماد سازی داشتن نماد تجارت الکترونیکی است.

وزارت صمت پیرو قانون تجارت الکترونیک ، مصوب 17/10/1382مجلس شورای اسلامی که در بر گیرنده قواعدی در رابطه با مبادلات آسان و ایمنی اطلاعات در فضای اینترنت می باشد، مسئولیت استعلام  هویت فرد متقاضی و محل کسب و کار وی را به عهده دارد. مراحل احراز هویت با دقت بالا و حساسیت زیادی انجام می شود.

فروشگاه آرالپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که زیر تمام صفحات سایت قابل رویت است. شما با کلیک کردن روی آن می توانید اطلاعات مدیر آرالپ و مدرک اخذ شده از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت و آدرس شرکت را مشاهده کنید. در صورتی که نمایش اطلاعات و آدرس برای جلب اعتماد شما کافی نباشد، می توانید به محل شرکت واقع در تهران، خیابان سهروردی شمالی، کوچه کوشش، پلاک 35، واحد 6 مراجعه فرمایید و کالای مورد نظر خود را حضوری خریداری کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره خرید یا مشاهده کالا مورد نظر ، می توانید از طریق واتساپ فروشگاه آرالپ به شماره 09981073158 اقدام کنید.

توجه داشته باشید مهمترین عامل برای انتخاب لپ تاپ مناسب، کاربری شما خواهد بود.

تیم آرالپ از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات تشکیل شده و در جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان ، خدماتی مثل یک ماه گارانتی سلامت سخت افزار و ارسال رایگان و لوازم جانبی هدیه مثل موس و کیف و برچسب فارسی کیبورد را ارائه می دهد. امکان خرید مستقیم از طریق درگاه بانکی و پیگیری سفارش پس از خرید، از طریق سایت وجود دارد.

بهتر است قبل از خرید لپ تاپ استوک قوانین و مقررات آرالپ را مطالعه کنید. با خرید از آرالپ به باشگاه مشتریان خواهید پیوست و از تخفیف ها و خدمات ویژه بهره مند خواهید شد.

شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد