نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی HP Elitebook 8460p

لپ تاپ HP Elitebook 8460P از سری صنعتی Elitebook دارای مقاومت در برابر ضربه و سقوط ، مایعات ، سرما و گرمای شدید بوده و بدنه تمام آلمینیومی و سخت افزار قدرتمند آن را به یکی از بهترین لپتاپ های اداری و تجاری تبدیل کرده است .
نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی HP Elitebook 8460p

لپ تاپ های مورد استفاده در محیط اداری باید معیارهای خاصی را داشته باشند: باید عملکرد خوبی داشته باشند ، عمر باتری طولانی داشته باشند و هیچ یک از اسناد کسب و کار شما را از بین نبرد . شما همچنین می خواهید که ظاهر خوبی هم داشته باشد. لپ تاپ EliteBook 8460p همه این شرایط را دارد. این نوت بوک با طراحی آلومینیومی با روکش سنگی اما زیبا ساخته شده است و دارای یک تاچ پد شیشه ای صاف و نرم و صدای SRS با کیفیت است.  EliteBook 8460p ترکیبی از قدرت نسل دوم Core i7 و گرافیک های AMD را با دوام کافی در مصرف باتری ، به نمایش می گذارد تا شما را در جلسات ماراتنی همراهی کند. به این قابلیت ها  وسایل امنیتی درجه یک را اضافه کنید .

 با هر بودجه ای لپ تاپ بگیر مشاهده محصولات

طراحی و دوام

لپ تاپ EliteBook 8460p از طراحی تجدید نظر شده DuraCase HP بهره می برد. این لپ تاپ که به رنگ پلاتینی طراحی شده است ، دارای یک درب آلومینیومی با طرح انفجاری و یک پد آلومینیومی است.  همچنین می توان به دکمه بزرگ جلوی نوت بوک که به راحتی برای باز کردن قفل درب کمک می کند و طراحی ظریفی همچون لوگوی حکاکی شده EliteBook در سمت چپ پد لمسی اشاره کرد. به طور کلی 8460p زیباتر ، براق تر و مدرن تر از جدیدترین Dell Latitudes و Lenovo ThinkPads هم دوره خود است.

ماندگاری EliteBook 8460p با لولا آلیاژ تیتانیوم و همچنین یک قاب جدید DisplaySafe که دارای حلقه ای از لاستیک در اطراف تمام صفحه برای محافظت از صفحه نمایش است ، تضمین می شود.  از منیزیم برای پایه استفاده شده که دارای پانلی است که به راحتی قابل جابجایی است تا به روزرسانی اجزاء انجام شود.  برای جلوگیری از صدمه ناشی از ریختن مایعات ، لپ تاپ هم دارای صفحه کلید مقاوم در برابر ریختن مایعات و هم تخلیه در زیر قاب است. همانند Dell's Latitude E6420 ، شرکت HP اعلام کرده است 8460p به اندازه کافی مستحکم است تا مطابق با استانداردهای MIL-STD 810G برای قطرات آب ، لرزش ، گرد و غبار ، دما و شوک عمل کند.

نکته اصلی این است که EliteBook 8460p ضخیم تر و سنگین تر از نسخه قبلی خود است. وزن این دستگاه 5.4 پوند و اندازه آن 13 *9 9.1 * 1.3 اینچ است ، در حالی که 8440 (مدل قبلی)5.2 پوند وزن و ضخامت 1.2 اینچ بود.

 

صفحه کلید

تایپ کردن روی EliteBook 8460p به لطف یک چیدمان مناسب و جداسازی خوب کلیدها و مقاومت آنها به ضربه تماس کاربر ، لذت بخش است. همچنین کلیدها از یک بافت کمی کوچک و انحنای ظریف برخوردار هستند که باعث شده این تجربه راحت شود. تنها شکایت ما این است که کلید Enter مانند فلش های بالا و پایین ، کمی کوچک است.  در حالی که صفحه کلید دارای نور پس زمینه نیست ، می توانید یک دکمه از بالای صفحه را فشار دهید تا یک LED کوچک را بخشی را روشن کند.

یک دکمه باریک و روشن روی صفحه کلید در سمت چپ قرار دارد و در سمت راست ، سه دکمه دسترسی سریع برای اتصال Wi-Fi ، راه‌اندازی اینترنت اکسپلورر و قطع صدا را پیدا خواهید کرد. هنگامی که EliteBook 8460p خاموش است ، با کمک دکمه دوم می توانید بدون بوت کردن ویندوز از خدمات آنلاین استفاده کنید که به این قابلیت QuickWeb می گویند.

تاچ پد و نشانگر استیک

HP در مورد این گزینه که EliteBook 8460p دارای یک تاچ پد شیشه ای شیمیایی تقویت شده باشد ، کار بزرگی کرده است. (اپل نیز برای خط MacBook از شیشه در تاچ پد استفاده می کند.) ما به راحتی می توانیم دست خود را بر صفحه 1.9 اینچی تاچ پد حرکت دهیم.  زوم کردن روی عکس ها ، چرخش عکس ها و بالا و پایین رفتن دو انگشتی، با کمی تاخیر، عملکرد نسبتا خوبی دارد. ما همچنین به راحتی با استفاده از سه انگشت می توانیم رو عکس ها کار کنیم.

در اوایل آزمایش ، با یک دردسر نگران کننده مواجه شدیم. در دو زمان ، به نظر می رسید هر زمان که انگشت خود را روی صفحه لمسی قرار می دهیم نشانگر ناپدید می شود ، حتی اگر علامت نشان گر به درستی کار کند. با این حال به نظر می رسید که بروزرسانی درایور Synaptics این مشکل را برطرف می کند. اما با وجود بروزرسانی  متوجه شدیم حرکت دادن نشانگر به طور ناگهانی با دست چپ روی تاچ پد کار ما را متوقف می کند. 

کاربران تجاری که ژوئستیک را ترجیح می دهند ، بین کلیدهای G و H آن راخواهند دید. با وجود فاصله زیاد بین صفحه کلید ها، ژوئستیک مانند  توپی برجسته به راحتی پیدا می شود . البته شکل مقعر باعث می شود تا کار با نشانگر راحت تر باشد تا اینکه شکل آن محدب باشد. اما به هر حال دو شکل ژوستیک مقعر و محدب که پهن و لاستیکی هستند ، به خوبی کار می کنند.

نمایش و صدا

EliteBook 8460p  از نمایشگری با قدرت 200 نیوتن و 14 اینچی برخوردار است. صفحه مات آن نسبتاً روشن به نظر می رسد ، اما ما مجبور شدیم درب را به عقب تر از آنچه که دوست داریم فشار دهیم تا از کم کیفیت شدن تصاویر جلوگیری کنیم . با این که ما می توانیم جزئیات زیادی را در اپیزودی از یک بازی کامپیوتری ببینیم ، اما زاویه دید افقی محدودی دارد.

نسبت به یک لپ تاپ تجاری، EliteBook 8460p  کیفیت خوبی ارائه می دهد. دو بلندگو در سمت چپ سیستم - یکی در قسمت جلوی لپ تاپ و دیگری در پایین - هنگام پخش موسیقی صدای بلندی دارد. کنترل پنل صدا SRS Premium Sound به شما امکان می دهد تا به راحتی صدا را برای موسیقی ، صدا یا فیلم تقویت کنید.

پورت ها و وب کم HD

در سمت چپ EliteBook 8460p درایو DVD ،  ExpressCard ، SD Card ، دو پورت   USB 3.0 ، FireWire و یک جک پاور قرار دارد.  یک هدفون ،یک میکروفون ، درگاه USB 2.0 / eSATA و یک پورت USB 2.0 دیگر که می تواند وسایل را شارژ کند ، به همراه یک DisplayPort  و یک قفل سمت  را راست لپ تاپ خواهید دید. قسمت پایین  EliteBook 8460p  دارای کانکتور docking است.

EliteBook 8460p  از وب کم HD برخوردار است که فیلمبرداری تا 720p را ثبت می کند. با استفاده از نرم افزار وب کم HP ، فیلم هایی که ضبط کرده ایم از دقت رنگی خوبی برخوردار هستند و در صفحه نمایش بزرگتر شاهد پیکسل نسبتا خوبی هستیم. گپ های ویدیویی در یک پنجره کوچکتر از طریق Skype بهتر به نظر می رسید.

در نهایت می توان گفت HP  لپ تاپ تجاری EliteBook 8460p  را با کیفیتی قابل قبول تولید کرده است.  طراحی آن براق و بادوام است ، عملکرد خوبی دارد و مدت زمان زیادی شارژ باتری را نگه می دارد. ما همچنین از کیفیت صدای بالاتر از متوسط  ، صفحه کلید راحت و صفحه لمسی شیشه ای صاف و دقیق و همچنین ابزارهای امنیتی مفید برخوردار هستیم. تنها ایراد ما در مورد این نوت بوک این است که برای یک دستگاه 14 اینچی کمی سنگین و حجیم است و اینکه نشانگر به اندازه آنچه که رقابت در این حوزه می طلبد، خوب نیست.  با این حال ، به طور کلی ، EliteBook 8460p  یک لپ تاپ تجاری قانع کننده است.

 شرکت آرالپ جهت تامین لپ تاپ و کامپیوتر اقتصادی به صورت تک و عمده ، آماده همکاری با تمام شرکت ها، ادارات و مصرف‌کنندگان صنایع الکترونیک و کامپیوتر است. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد