بررسی HP Envy 17: لپ تاپ مولتی مدیا بزرگ با GeForce RTX و صفحه نمایش 4K

مشخصات HP Envy 17-cr0079ng برای لپ‌تاپ‌های چند رسانه‌ای بیش از حد قابل قبول است. در حالی که لپ تاپ 17 اینچی بزرگ در بسیاری از زمینه ها در تست ما را تحت تاثیر قرار می دهد، اما دلایلی برای انتقاد نیز ارائه می دهد.
بررسی HP Envy 17: لپ تاپ مولتی مدیا بزرگ با GeForce RTX و صفحه نمایش 4K

یک پردازنده سریع Alder Lake از اینتل با 10 هسته و سرعت کلاک تا 4.7 گیگاهرتز، 32 گیگابایت رم، کارت گرافیک اختصاصی GeForce RTX و صفحه نمایش 4K - مشخصات اولیه HP Envy 17-cr0079ng بیشتر از یک لپ تاپ چند رسانه ای معمول است. در آزمایش ما، دستگاه همچنین توانست جنبه های خوب خود را در زمینه های مختلف نشان دهد اما دلایلی برای شکایت نیز ارائه کرد.

اخیرا سازنده ها به سمت صفحه نمایش بسیار بازتابنده می رود. و در حالی که یک لپ تاپ بزرگ 17 اینچی به هر حال برای استفاده در فضای باز از پیش تعیین نشده است، نمایشگر این دستگاه کاملاً از بازتاب نو جلوگیری می کند. در داخل خانه، استفاده از لپ تاپ با انعکاس بسیار بالا مشاهده را دشوارتر می کند، حتی اگر نمایشگر 4K از نظر اندازه گیری بسیار خوب به نظر برسد.

پردازنده اینتل Core i7-1255U نسل دوازدهم که در اینجا استفاده می شود عملکرد خوبی را ارائه می دهد. علاوه بر این، با 32 گیگابایت حافظه DDR4، می تواند از مقدار نسبتاً زیادی حافظه کاری استفاده کند. با پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 2050 با 4 گیگابایت GDDR6، کارت گرافیک نه تنها کمی قدیمی تر است، بلکه یک کارت پایه نیز محسوب می شود. در حالی که عملکرد کافی را برای بازی‌های FHD با بسیاری از عنوان ها ارائه می‌کند، اما با بازی‌های مدرن‌تر به محدودیت‌های خود می‌رسد.

لپ تاپ HP Envy 17-cr0079ng از نظر عمر باتری، مصرف انرژی و SSD به اندازه کافی بزرگ اما نسبتاً کند 1 ترابایتی مطمئناً هیچ جایزه ای نمی برد. یک جنبه مثبت در میان سایر موارد، دو پورت Thunderbolt 4 است، حتی اگر هر دو در سمت راست قرار گرفته باشند. به طور کلی، ما انتظار ویژگی های بیشتری در تست MSRP تقریباً 2000 یورویی (2210 دلار) داشته باشیم. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد