HP Omen 17 (2023): لپ تاپ بازی با QHD و RTX 4080 اجازه می دهد تا CPU ضعیف می کند

پردازنده Core i9-13900HX و کارت گرافیک GeForce RTX 4080 عملکرد کافی را برای پردازش ویدیو، رندر و بازی QHD ارائه می دهند. صفحه‌کلید لپ‌تاپ دارای نورپردازی تکی کلید، شش کلید ماکرو و فضای زیادی برای کلیدهای جهت‌نما است.
HP Omen 17 (2023): لپ تاپ بازی با QHD و RTX 4080 اجازه می دهد تا CPU ضعیف می کند

مدل 2023 Omen 17، که یک لپ‌تاپ گیمینگ رده بالا است و از کیسی استفاده می‌کند که قبلاً از نسخه قبلی می‌شناسیم، اما شامل سخت‌افزار جدید است و Raptor Lake و Ada Lovelace این لپ‌تاپ را هدایت می‌کنند.

پردازنده Core i9-13900HX، هسته گرافیکی لپ تاپ GeForce RTX 4080 و 32 گیگابایت رم (DDR5-5600، حالت دو کاناله) لپ تاپ را برای پردازش ویدیو، رندر و بازی تجهیز می کند. یک SSD سریع PCIe 4 (1 ترابایت) فضای ذخیره سازی لازم را فراهم می کند و زمان بارگذاری کوتاه را تضمین می کند. صفحه نمایش مات QHD (17.3 اینچ، IPS، 165 هرتز، sRGB) تأثیر خوبی در آزمایش ما گذاشت.

این سخت‌افزار قادر است تمام بازی‌های فعلی را به آرامی روی صفحه نمایش بیاورد، در حالی که می‌توانید رزولوشن صفحه نمایش کامل 2560 در 1440 پیکسل و تنظیمات بالا به حداکثر را انتخاب کنید. وضوح بالاتر نیز در صورت اتصال یک مانیتور مربوطه امکان پذیر است - Omen حداکثر سه پورت خروجی ویدیو را ارائه می دهد.

باتری را می توان با استفاده از یک شارژر USB-C جهانی (حداقل 65 وات، 20 ولت) شارژ کرد. پورت Thunderbolt 4 از Power Delivery پشتیبانی می کند (و همچنین قادر به خروجی سیگنال DisplayPort است). این لپ تاپ همچنین به شما امکان می دهد شارژر سنگین 330 واتی را در خانه بگذارید. علاوه بر این، پورت برخی از گزینه‌های توسعه را به شکل یک راه‌حل اتصال یا GPU خارجی باز می‌کند.

نرم افزار از پیش نصب شده Omen Gaming Hub که مرکز کنترل لپ تاپ است، گزینه ولتاژ کم را نیز ارائه می دهد که به شما امکان می دهد CPU را با ولتاژ کمتری نسبت به آنچه توسط سازنده مشخص شده است، اجرا کنید که منجر به مصرف انرژی و توسعه گرما کمتر می شود. با این حال، کاهش بیش از حد ولتاژ می تواند منجر به یک سیستم ناپایدار یا معیوب شود، بنابراین شما همیشه این کار را با مسئولیت خود انجام می دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد