بررسی Huawei MateBook D 14 : لپ تاپ اداری آرام با عمر باتری طولانی در طراحی یکپارچه

MateBook D 14 هوآوی طراحی unibody فانتزی را با مقادیر داخلی به همان اندازه قوی مانند عمر باتری طولانی، 16 گیگابایت رم، عملکرد بالای سیستم و عملکرد بی صدا ترکیب می کند. با این حال، لازم نیست مدت زیادی به دنبال نقاط ضعف مانند اتصال و پوشش کم فضای رنگ باشید.
بررسی Huawei MateBook D 14 : لپ تاپ اداری آرام با عمر باتری طولانی در طراحی یکپارچه

در بررسی دقیق ما، MateBook D 14 هوآوی نه تنها با طراحی یکپارچه خود، بلکه با ارزش‌های داخلی قوی مانند عملکرد بالای سیستم، عمر باتری طولانی در حدود 11 ساعت و عملکرد بی‌صدا خود را نشان می‌دهد.

سایر جنبه‌های کلیدی یک لپ‌تاپ اداری، مانند صفحه‌کلید تمام عرض، پد لمسی راحت و صفحه‌نمایش IPS مات با وضوح FullHD نیز ارائه می‌شوند. Core i5-1155G7 تا حدودی قدیمی هنوز هم عملکرد سیستم بسیار خوبی را همراه با 16 گیگابایت رم لحیم شده LPDDR4X-3733 و یک SSD 512 گیگابایتی PCIe 3.0 با نام تجاری Phison ارائه می دهد.

برخلاف MateBook D 15 بزرگتر، D 14 دارای نور پس زمینه صفحه کلید و حسگر اثر انگشت است. با این حال، Thunderbolt 4، DisplayPort و یک کارت خوان SD وجود ندارند. لپ تاپ 14 اینچی نیز به 2 ساعت کامل نیاز دارد تا از 0 تا 100 درصد از طریق USB-C PowerDelivery شارژ شود. هیچ درگاه شارژ جداگانه ای وجود ندارد، بنابراین لوازم جانبی USB-C باید در حین شارژ از طریق آداپتور یا داک متصل شوند.

Huawei MateBook D 14

انتقادات بیشتر به صفحه نمایش می رسد، که به سادگی برای استفاده در فضای باز با 266 cd/m² روشن نیست و فقط پوشش رنگی کم 64٪ sRGB دارد. بررسی دقیق ما، که تجزیه و تحلیل عمیق بیشتر و جزئیات متعدد دیگری را در مورد لپ تاپ مقرون به صرفه ارائه می دهد، نشان می دهد که آیا قیمت 799 یورو با آنچه ارائه می شود مطابقت دارد، به خصوص با توجه به سایر لپ تاپ های بسیار قوی ارائه شده در این بخش قیمت.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد