اینتل می‌خواهد برترین تراشه‌های نسل سیزدهم Core vPro خود را برای تامین انرژی لپ‌تاپ تجاری بعدی شما تامین کند

پردازنده های نسل سیزدهم Intel Core vPro، تقویت شده عرضه می شوند.
اینتل می‌خواهد برترین تراشه‌های نسل سیزدهم Core vPro خود را برای تامین انرژی لپ‌تاپ تجاری بعدی شما تامین کند

اینتل پلتفرم جدید vPro خود را معرفی کرده است که از آخرین پردازنده‌های اینتل نسل سیزدهم این شرکت پشتیبانی می‌کند، که امیدوار است در لپ‌تاپ تجاری بعدی شما خانه‌ای پیدا کند.

این سازنده تراشه قول "بهترین ها در امنیت، مدیریت تجاری و عملکرد" را می دهد زیرا مشاغل به دنبال سرمایه گذاری های خود در آینده در یک اقتصاد سخت تر هستند.

«ده‌ها» قابلیت امنیتی در سیلیکون تعبیه شده است که اینتل می‌گوید در مقایسه با رایانه‌های شخصی چهار ساله، 70 درصد مزیت در کاهش سطح حمله به آن می‌دهد. با این مقایسه، اینتل اساساً به مشتریان می‌گوید رایانه‌های شخصی که قبل از همه‌گیری خریداری کرده‌اند، در معرض خطر حمله بسیار بیشتری قرار دارند، که با تقویت نبردهای تکنولوژیکی چندین کشور به موضوعی داغ تبدیل شده است.

Intel vPro برای تجارت

فناوری تشخیص تهدید اینتل وعده داده است که با فروشندگان شناسایی نقطه پایانی و پاسخ، انتخاب بیشتری را به مشتریان ارائه دهد، در حالی که دارای سخت افزار داخلی برای شناسایی باج افزار است.

پایه و اساس جدیدترین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core است، با این حال معماری هیبریدی بسته به مدل، عملکرد اضافی و هسته‌های کارآمد را اضافه می‌کند.

فراتر از امنیت، بسیاری از جدیدترین استانداردهای اتصال از جمله Wi-Fi 6 و Thunderbolt 4 با قابلیت گیگابیت وجود دارند.

ارقام عنوان سالم به نظر می رسند، به طوری که اینتل در مقایسه با رایانه های رومیزی سه ساله، تا 65 درصد عملکرد برنامه های ویندوز را سریع تر، تا 45 درصد تولید محتوا سریع تر در حالی که چند وظیفه ای در مقایسه با دسکتاپ AMD انجام می دهد، و تا 40 درصد سریعتر وعده می دهد. عملکرد برنامه ویندوز در مقایسه با نوت بوک AMD.

این جایی است که جالب می شود، زیرا اینتل خود را با آخرین سیلیکون اپل مقایسه می کند. گفته می شود که عملکرد برنامه های تجاری در مقایسه با تراشه M2 که در قالب نوت بوک بیش از 1199 دلار قیمت دارد، 25 درصد افزایش یافته است.

در مقابل، مجموعه کامل تجاری اینتل شامل 170 نوت بوک، دسکتاپ و ایستگاه های کاری از شرکت هایی از جمله ایسر، ایسوس، دل، اچ پی، لنوو و سامسونگ است که در نتیجه طیف وسیع تری از عملکردها و قیمت ها را به همراه دارد.

از جمله اولین لپ‌تاپ‌هایی که از پردازنده‌های جدید نسل سیزدهم اینتل بهره می‌برند، لپ‌تاپ‌های Windows 11 Pro Dynabook هستند: Tecra A50-K 970 دلاری، Tecra A40-K 1020 دلاری و پرچمدار Portégé X40L-K با قیمت 1800 دلار که با حداکثر 32 گیگابایت حافظه LPDDR8 در دسترس است. وب کم با هوش مصنوعی و میکروفون های 360 درجه.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد