معرفی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل: تجربه جستجوی پیشرفته و روش استفاده

جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل با یک تجربه هوش مصنوعی مولد در حال گسترش است. کاربران می‌توانند با کمک متن و عکس‌های فوری در بالای نتایج جستجو، انتظار جستجوهای سریع‌تر و طبیعی‌تری داشته باشند. در Google Labs ثبت نام کنید تا آن را امتحان کنید.
معرفی جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل: تجربه جستجوی پیشرفته و روش استفاده

Google، متولی مشهور این گستره دیجیتال گسترده، در حال گسترش دسترسی به تجربه پیشگامانه هوش مصنوعی خود برای جستجو است. اگر خوش شانس باشید، می توانید در میان معدود ممتازانی باشید که این ویژگی نوآورانه را تنها با چند کلیک امتحان می کنند.

تجربه هوش مصنوعی مولد برای جستجو که در Google I/O رونمایی شد، با ارائه رویکردی سریع‌تر و طبیعی‌تر، شبیه به چت بینگ مایکروسافت، انقلابی در نحوه یافتن اطلاعات آنلاین توسط افراد ایجاد می‌کند. با این حال، تمایز کلیدی در این واقعیت نهفته است که جستجوی Google در واقع توسط افراد در سراسر جهان استفاده می شود.

بنابراین، چگونه می توانید بخشی از این تلاش هیجان انگیز باشید و چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ بیایید به جزئیات بپردازیم و آخرین آزمایش‌های گوگل را که با هوش مصنوعی القا شده است بررسی کنیم.

دسترسی به تجربه مولد جستجوی گوگل

برای دسترسی به جستجوی جدید Google Search Generative Experience، باید به سرعت عمل کنید، زیرا این ویژگی برای یک دوره آزمایشی محدود در دسترس است. در حال حاضر، فقط برای کاربرانی که دارای حساب Google فعال در ایالات متحده هستند باز است و سایر مناطق هنوز به پیش نمایش ملحق نشده اند.

پس از ورود به حساب خود، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد Labs واقع در سمت چپ بالای برنامه Google در دستگاه‌های Android و iOS، در صفحه برگه جدید Chrome در رایانه‌های رومیزی، یا با مراجعه به آزمایشگاه‌ها، به لیست انتظار بپیوندید. .google.com/search. پس از ثبت‌نام، زمانی که آزمایش‌های Labs خاص، از جمله Search Generative Experience، برای آزمایش در دسترس هستند، اعلان‌های ایمیلی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید به سایر ویژگی‌های با زمان محدود مانند Code Tips دسترسی پیدا کنید، که از هوش مصنوعی برای کمک به شما در نوشتن سریع‌تر و هوشمندانه‌تر اسکریپت‌ها و همچنین پاسخ دادن به سؤالات سبک در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی، ابزارها و الگوریتم‌های مختلف مانند استفاده می‌کند. C، C++، جاوا، جاوا اسکریپت، پایتون و غیره.

یکی دیگر از ویژگی‌های موقتی که ارائه می‌شود، افزودن به کاربرگ‌نگار است، روشی راحت برای افزودن سریع نتایج جستجو به‌طور مستقیم به فایل کاربرگ‌نگار Google، که می‌تواند بدون زحمت با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

ویژگی های جدید در جستجوی گوگل

تجربه جدید جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی از Google برای افزایش درک کاربر از موضوعات جستجو شده و در عین حال ارائه دیدگاه‌ها و بینش‌های تازه طراحی شده است. گوگل قصد دارد با استفاده از زبان طبیعی برای ارائه نتایج جامع در یک جستجو، یک تجربه جستجوی یکپارچه و بدون دردسر را ارائه دهد و نیاز به جمع کردن اطلاعات پراکنده از جستجوهای متعدد را از بین ببرد.

اما این تغییر چگونه به کاربران ارائه خواهد شد؟ عکس های فوری را وارد کنید! این کادرهای بصری چشمگیر تولید و در بالای هر صفحه نتایج جستجوی Google نمایش داده می‌شوند و بر اساس عبارت‌های جستجوی شما، راهنمای متنی و اطلاعاتی را ارائه می‌دهند. از دست دادن این اسنپ شات ها سخت خواهد بود و هم مزایا و هم معایب را به همراه دارند و قصد دارند با ارائه اطلاعات کلیدی و پاسخ های قطعی، روند جستجو را تسریع بخشند.

در اینجا سه حوزه ای وجود دارد که Snapshot ها در هنگام استفاده از Search Generative Experience جدید تأثیر قابل توجهی خواهند داشت. اگر تا به حال تمایل به یادگیری همه چیزهایی که در مورد یک موضوع وجود دارد، مانند موتور احتراقی یا سیاه چاله ها را تجربه کرده اید، متوجه خواهید شد که یک جستجوی ساده گوگل می تواند شما را به مسیری پیچیده از اصطلاحات و توضیحات پیچیده هدایت کند. خوشبختانه، ویژگی Snapshot Google's SGE می‌تواند تمام این اطلاعات را در یک یا دو پاراگراف مختصر و به راحتی قابل هضم، با پیوندهای مفید تکمیل کند، اگر می‌خواهید بیشتر کاوش کنید.

اگر مانند بسیاری از افراد، خود را در معرض ضرر دیدید، می توانید مستقیماً از داخل اسنپ شات یک سؤال بعدی بپرسید، مانند "آیا می توانید توضیح دهید که انگار من پنج ساله هستم، گوگل؟"

یکی دیگر از کاربردهای رایج گوگل، جستجوی محصولات بر اساس توضیحات مبهم است. قبلاً، این می‌توانست به تجربه گیج‌کننده‌ای از مقایسه قیمت‌ها در چندین برگه و شبکه منجر شود. با SGE جدید، اکنون می توانید این جستجوها را کارآمدتر انجام دهید و یک قدم جلوتر بروید. به عنوان مثال، می‌توانید از Google بخواهید «بهترین ماوس بازی که در Twitch واقعاً جذاب به نظر می‌رسد» را برای شما پیدا کند. گویی با سحر و جادو محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، یک عکس فوری به شما ارائه می شود که شامل تمام ویژگی های پر زرق و برق RGB است که ممکن است هشدار صرع را تضمین کند.

این تنها گام اولیه در سفر مداوم گوگل برای القای هوش مصنوعی در خدمات خود است. در حالی که مرحله آزمایش اولیه ممکن است تجربه مرور شما را متحول نکند، بدون شک پایه و اساس پیشرفت‌های چشمگیرتر را در آینده ایجاد می‌کند.

تعامل با هوش مصنوعی همیشه یک تجربه لذت‌بخش است، و در حالی که تجربه مولد جستجوی Google ممکن است شخصیت بینگ یا حماقت آشکار بارد را نداشته باشد، مطمئناً به فعالیت‌های پیش پا افتاده‌ای که در غیر این صورت وجود دارد، استعداد هوش مصنوعی اضافه می‌کند. همین امروز در Google Labs ثبت نام کنید تا فرصتی انحصاری برای تجربه مستقیم این آزمایش داشته باشید.

در مورد موج جدید ویژگی های هوش مصنوعی گوگل هیجان زده اید؟ برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌های عصر هوش مصنوعی، همراه با اخبار گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و موارد دیگر، با Laptop Mag همراه باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد