آیپد پرو 2024: تبلت اپل نسل بعدی با OLED ال‌جی یا سامسونگ عرضه می‌شود

طبق گزارش‌ها، سازنده صفحه‌نمایش نوظهور BOE ، فرصتی برای مشارکت در OLED که گفته می‌شود نسل بعدی آی‌پد پروها با آن عرضه خواهند شد، از دست خواهد داد.به نطر می رسد اپل به سراغ سامسونگ و ال‌جی به عنوان تامین‌کننده نمایشگرهای بالقوه ارتقا یافته رفته است.
آیپد پرو 2024: تبلت اپل نسل بعدی با OLED ال‌جی یا سامسونگ عرضه می‌شود

شرکت BOE با ربودن بخش کوچکی از سفارشات آیفون OLED از دست بازیگران بزرگی مانند ال‌جی و سامسونگ، کاری را انجام داده است که ممکن است زمانی غیرممکن به نظر می‌رسید. با این حال، تلاش‌های این شرکت برای تقویت وضعیت جدید خود به عنوان ارائه‌دهنده نمایشگر اپل با نشان «iPad-maker» با شکست مواجه شده است و غول کوپرتینویی در عوض شرکت را به نفع تامین‌کنندگان شناخته‌شده‌تر تعطیل کرد.

به گفته Business Korea ، کمپانی BOE از قراردادهای مربوط به دور بعدی "پنل های 10.9 اینچی و 12.9 اینچی برای iPad" حذف شده است. ظاهراً این سفارش ها به جای آن به بخش نمایشگرهای سامسونگ و ال جی رفته است.

بنابراین، بر اساس اندازه پانل های ذکر شده، BOE ممکن است (یا ممکن است) نقش خود را در ساخت حداقل 1 iPad Pro SKU آینده از دست داده باشد. در این صورت، رقابت مشخصات تبلت‌های برتر اپل ممکن است دقیقاً به همان اندازه براق و جدید باشد که صفحه‌نمایش فرضی آن‌ها قرار است باشد.

گفته می‌شود که ال‌جی از جدیدترین و نسل ششم OLED خود استفاده می‌کند تا آخرین سفارش خود را از اپل تکمیل کند. از سوی دیگر، سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد به سراغ نسخه جدیدتر و نسل هشتمی «برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها» حرکت کند - با این حال، چه آنها به آی‌پدهای نسل بعدی بروند یا در انحصار خط Galaxy Tab داخلی باقی بمانند. نتیجه بعدا معلوم خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد