آیا اپل برای عرضه مدل های جدید دسکتاپ مک آماده می شود؟ سرنخ هایی در Find My App Code یافت می شود

اپل اشاره کرده است که مدل‌های جدید مک دسکتاپ در راه هستند، با کد موجود در برنامه Find My که به سه مدل ناشناخته مک ارجاع می‌دهد. مشخص نیست که کدام خطوط مک این به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد، اما Mac Pro احتمالاً با تراشه جدید M2 Extreme به‌روزرسانی می
آیا اپل برای عرضه مدل های جدید دسکتاپ مک آماده می شود؟ سرنخ هایی در Find My App Code یافت می شود

با نزدیک شدن به رویداد سالانه WWDC (Worldwide Developers Conference) 2023 توسط اپل، گمانه زنی های زیادی در مورد سخت افزار جدیدی وجود دارد که می تواند در کنار به روز رسانی های نرم افزاری معمولی رونمایی شود. با این حال، خود اپل در مورد مدل‌های جدید مک دسکتاپ که به زودی عرضه می‌شوند، اشاره‌ای بزرگ ارائه کرده است، زیرا کد داخل برنامه Find My برای macOS اکنون به سه مدل ناشناخته مک اشاره می‌کند که نشان‌دهنده راه‌اندازی قریب‌الوقوع است.

این کد سه مدل مختلف مک به نام‌های Mac14،8، Mac14،13 و Mac14،14 را نشان می‌دهد. اگرچه نام‌های موجود در کد چیز زیادی درباره این مک‌ها فاش نمی‌کنند، اما احتمالاً به‌روزرسانی‌هایی برای iMac، Mac Studio یا Mac Pro یا احتمالاً ترکیبی از این خطوط مک هستند.

در گذشته، اپل از شناسه «Mac 14,x» برای اشاره به مک‌های دارای تراشه M2 استفاده می‌کرد. این نشان می‌دهد که این مدل‌های جدید دارای ارتقاء تراشه M3 نخواهند بود. بنابراین، طبق شایعات قبلی احتمالاً یک آی مک جدید اپل از کار افتاده است.

Apple Mac mini قبلاً در ابتدای سال جاری ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است و درز یا شایعات زیادی در مورد نسخه 2023 Apple Mac Studio که اولین بار در مارس 2022 با تراشه M1 انجام شد، وجود نداشت. این احتمال وجود دارد که یک مدل جدید بتواند قبل از پایان سال نور روز را ببیند.

شاید Mac Pro که احتمالاً بعداً به‌روزرسانی می‌شود، Mac Pro باشد. چندین ماه است که شایعاتی در این راستا وجود دارد، و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، یک مک پرو جدید با عرضه مدل فعلی در سال 2019 بسیار دیر شده است. حتی می تواند با تراشه ویژه M2 Extreme خود ظاهر شود.

اگرچه کاملاً مشخص نیست که آیا ما در WWDC که از 5 ژوئن آغاز می شود، اعلامیه های Mac را خواهیم شنید یا خیر، ممکن است تا آن زمان ایده روشن تری در مورد برنامه ریزی اپل برای بقیه سال داشته باشیم.

برای کسانی که به خرید یک دستگاه مک جدید فکر می‌کنند، عاقلانه است که چند ماه درنگ کنند تا تصویر واضح‌تری از برنامه‌ریزی اپل برای بقیه سال وجود داشته باشد. اپل معمولاً قیمت دستگاه‌های سخت‌افزاری خود را در طول زمان کاهش نمی‌دهد، حتی زمانی که به‌روزرسانی قریب‌الوقوع است. بنابراین، خرید یک کامپیوتر جدید درست قبل از عرضه مدل جدید می تواند به معنای از دست دادن آخرین ویژگی ها و پیشرفت ها بدون کاهش قیمت در مدل قدیمی باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد