تصاویر فاش شده از طراحی، گزینه های رنگ و لوازم جانبی Honor MagicPad

تصاویر فاش شده طراحی، رنگ ها و لوازم جانبی Honor MagicPad را قبل از عرضه نشان می دهد. تبلت 13 اینچی دارای دوربین دوگانه در پشت است و با یک داک صفحه کلید و قلم سفارشی عرضه می شود. انتشار هیجان انگیز آنر در سال 2023 انجام می شود.
تصاویر فاش شده از طراحی، گزینه های رنگ و لوازم جانبی Honor MagicPad

تبلت MagicPad مورد انتظار Honor که به عنوان "قوی ترین تبلت تا کنون" شناخته می شود، در آستانه عرضه قریب الوقوع خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. عکس‌هایی که اخیراً فاش شده ظاهراً ظاهر این دستگاه ۱۳ اینچی بالقوه جذاب را قبل از عرضه به نمایش می‌گذارند. این تصاویر نشان می دهد که این تبلت با برآمدگی دوربین گوشی های هوشمند از حد معمول منحرف می شود، در حالی که هنوز لوازم جانبی و موارد استفاده مورد انتظاری را ارائه می دهد که خریداران در سال 2023 پیش بینی می کنند.

MagicPad که قرار است عنوان یک محصول آتی را در کنار Honor Watch 4 و Smart Screen 5 در اواخر سال جاری معرفی کند، دارای یک صفحه نمایش 13 اینچی جدید با عملکرد بالقوه بالا است. ITHome، یک منبع معتبر، ادعا می کند که اطلاعات داخلی از ظاهر تبلت زودتر از موعد دارد.

با توجه به تصاویری که این رسانه به صورت حرفه ای گرفته شده است، MagicPad ممکن است دارای دوربین دوگانه پشتی باشد که شبیه به گوشی هوشمند vanilla 90 است و صفحه نمایش 2.8K آن را تکمیل می کند. علاوه بر این، نشت نشان می دهد که این تبلت در سه رنگ فیروزه ای، خاکستری و طلایی گرم در دسترس خواهد بود.

به‌طور اجتناب‌ناپذیر، تبلت «MagicPad» آینده آنر نیز با داک و قلم صفحه‌کلید سفارشی خود همراه است که به لپ‌تاپ یا قابلیت تبدیل‌پذیری می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این لوازم جانبی در جعبه MagicPad گنجانده می شود یا اینکه باید جداگانه خریداری شوند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد