نمایشگاه MWC 2023 - لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 3 Chromebook با صفحه نمایش جدید روشن و پلت فرم مدیاتک معرفی شد

لنوو ادعا می‌کند که طیف وسیعی از عملکردهای Chromebook بهبود یافته را با این نوع جدید IdeaPad Slim 3 ارائه می‌کند. این مدل دارای صفحه نمایش رنگی FHD بالقوه دقیق، بلندگوهای جلویی و عمر باتری تا 13.5 ساعت است. این سری از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.
نمایشگاه MWC 2023 - لپ تاپ Lenovo IdeaPad Slim 3 Chromebook با صفحه نمایش جدید روشن و پلت فرم مدیاتک معرفی شد

لنوو ادعا می کند که جدیدترین افزوده شده به خط کروم بوک IdeaPad نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت کرده است. رایانه شخصی جدید در MWC 2023 با یک پورت نوع C "کامل ویژگی" (USB 3.2 Gen 1)، یک صفحه نمایش 14 اینچی "روشن" (تا 300 نیت) FHD که 100٪ طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد، وارد شده است. و دارای گزینه های لمسی است.

لپ تاپ IdeaPad Slim 3 Chromebook (14 اینچی، 8) دارای SoC MediaTek Kompanio 520 با 4 یا 8 گیگابایت رم و 64 تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC در شاسی با وزن 1.3 کیلوگرم (کیلوگرم) و دارای بلندگوهای دوگانه 2 واتی با پرتاب بالا است. Waves MaxxAudio تنظیم. همچنین دارای یک وب کم تا 1080p با شاتر حریم خصوصی و همچنین سوئیچ قطع صدا است.

OEM مطمئن است که کل این بسته می تواند نیازهای کار و استراحت در حال حرکت را برآورده کند - حتی دارای یک جک صوتی ترکیبی است. علاوه بر این، سیستم عامل کروم آن نیز پشتیبانی از برنامه اندروید و دستیار Google را در قیمت مناسب ارائه می دهد.

پیش‌بینی می‌شود که کروم‌بوک IdeaPad Slim 3 (14 اینچی، 8) از ماه می 2023 در رنگ‌های آبی آبی یا خاکستری ابری با قیمت پایه 349 یورو در منطقه EMEA یا 339 دلار آمریکا در آمریکای شمالی در دسترس قرار گیرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد