صفحه نمایش مفهومی رولی Lenovo شبیه به جادو به نظر می رسد

صفحه نمایش این لپ تاپ Lenovo با دو بار زدن یک دکمه بلندتر می شود.
صفحه نمایش مفهومی رولی Lenovo شبیه به جادو به نظر می رسد

موتورولا قبلاً در کنگره جهانی موبایل این هفته در بارسلون ما را با تلفن مفهومی قابل چرخش خود تحت تأثیر قرار داده است، اما شرکت مادر لنوو نیز با لپ‌تاپ مفهومی شگفت‌انگیز خود که دارای صفحه نمایشی است که با دو بار ضربه زدن بلندتر می‌شود، از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند.

این دستگاه مفهومی که در غرفه خود در نمایشگاه موبایل دیده می شود، بیشتر به عنوان یک لپ تاپ معمولی با صفحه کلید، ترک پد و صفحه نمایش 12.7 اینچی ظاهر می شود. با این حال، این نمایشگر انعطاف‌پذیر است و در واقع به داخل و خارج بدنه لپ‌تاپ می‌چرخد. دوبار ضربه زدن روی یک دکمه در کناره و تمام طول صفحه نمایش به آرامی شروع به کار می کند و در نتیجه یک صفحه نمایش 15.3 اینچی بسیار بزرگتر با نسبت تصویر 8:9 ایجاد می شود.

این قالب صفحه بلند می تواند برای حرفه ای ها عالی باشد زیرا املاک و مستغلات بسیار بیشتری را برای اسکرول کردن صفحات وب یا کار بر روی اسناد یا صفحات گسترده بزرگ ارائه می دهد.

این در اصل شبیه به فناوری استفاده شده در تلفن مفهومی رولی موتورولا است، که همچنین دارای صفحه نمایش قابل افزایش است که سطح بزرگتری برای تماشای ویدیوهای 16:9 فراهم می کند. لپ‌تاپ لنوو نیز مانند گوشی، صرفاً یک اثبات مفهومی است و هیچ برنامه‌ای برای تولید آن یا حتی استفاده از این فناوری در دستگاه‌های آینده وجود ندارد.

با این حال، با توجه به زمان، تلاش و پول زیادی که برای توسعه این لپ‌تاپ صرف شده است، تعجب آور نخواهد بود اگر این فناوری را در چند نسل بعدی در خط فروش ببینیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد