Lenovo Tab Extreme: کار و سرگرمی در آن واحد

تبلت Lenovo Tab Extreme یک تبلت 14.5 اینچی همه کاره برای کار و خلاقیت، با لوازم جانبی همراه. عملکرد صوتی و تصویری خوب است، اما نگرانی های جزئی در مورد ردیابی و سوسو زدن نمایشگر وجود دارد.
Lenovo Tab Extreme: کار و سرگرمی در آن واحد

به دنبال تبلت بزرگی هستید که هم وظایف خلاقانه و هم کارهای حرفه ای را انجام دهد؟ به Lenovo Tab Extreme نگاه نکنید، یک انتخاب ستودنی بر اساس ارزیابی جامع ما. علاقه مندان به بازی و تجربه های سینمایی نیز ارزش آن را کشف خواهند کرد. برای مروری فشرده از یافته های بررسی ما، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای کسانی که به دنبال یک تبلت با بهره وری گسترده هستند اما تمایلی به ویندوز ندارند، جایگزین ها به طور سنتی آیپد پرو 12.9 اپل یا گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ بوده است که جانشین آن به تازگی وارد بازار شده است.

با این حال، لنوو اکنون با Tab Extreme وارد عرصه شده است، تبلتی عظیم که نمایشگر 14.5 اینچی همراه با پشتیبانی از قلم را به نمایش می گذارد. قابل توجه است که همراه با فولیو، پایه و قلم عرضه می‌شود - که در تضاد با خریدهای جداگانه مورد نیاز با محصولات اپل و سامسونگ است، جایی که برخی از رقبا حتی منبع تغذیه را حذف می‌کنند.

از سوی دیگر، لنوو بسته ای جامع را با قیمت پیش بینی شده حدود 1000 دلار ارائه می دهد (که در حال حاضر در وب سایت لنوو با عنوان "به زودی در دسترس خواهد بود").

پس از خرید و باز کردن جعبه‌بندی Tab Extreme، ممکن است بلافاصله متوجه بسته‌بندی سازگار با محیط زیست بدون پلاستیک شوید. قسمت پشتی دستگاه از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. در کنار دو پورت USB قرار گرفته است. یکی از آنها استاندارد USB 3.0 را دارد که می تواند سیگنال های نمایشگر را به مانیتور منتقل کند، در حالی که پورت USB 2.0 شارژ همزمان تبلت را تسهیل می کند.

بدنه با چهار بلندگو تزیین شده است، که نشان می دهد لنوو نه تنها به بخش حرفه ای بلکه برای علاقه مندان به سرگرمی نیز پاسخ می دهد. سیستم صوتی کیفیت صدای قابل توجهی را ارائه می دهد، در حالی که صفحه نمایش، به لطف Widevine L1، محتوای سرویس پخش را با کیفیت HD ارائه می دهد. قابل توجه است که Tab Extreme حتی آرزوهای بازی را نیز در خود جای می دهد.

با این حال، تبلت در درجه اول در دو حوزه ضعف نشان می دهد. گنجاندن یک ماژول ردیابی برای تبلت WiFi توسط لنوو یک نکته مثبت است، اما عملکرد آن اغلب با موقعیت مکانی واقعی و مسیر ناوبری ما متفاوت است. علاوه بر این، هیچ چاره ای برای مقابله با سوسو زدن PWM نمایشگر از طریق کم نور DC وجود ندارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد