لپ تاپ LG Gram 17 با RTX 2050

یک لپ تاپ 17 اینچی با dGPU که تنها 1407 گرم وزن دارد. به ندرت هیچ دستگاه دیگری در پایگاه داده ما به این اندازه قدرت بالقوه داشته باشد در حالی که به اندازه این لپ تاپ 17 اینچی با صفحه نمایش QHD سبک و فشرده است. اما، آیا LG Gram 17 در زندگی روزمره مفید است؟
لپ تاپ LG Gram 17 با RTX 2050

با سری Gram، ال‌جی نشان می‌دهد که از نظر فنی می‌توان سبک‌ترین و فشرده‌ترین لپ‌تاپ را ایجاد کرد. در انجام این کار، ال‌جی به سراغ مواد با تکنولوژی بالا و سخت‌افزار برتر رفته است. با این حال، در بررسی LG Gram 17 با GeForce RTX 2050، نقاط ضعف این مفهوم آشکار می شود.

در مرحله اول، بدنه فلزی سبک، منیزیم وجود دارد. در ابتدا، با کیفیت بالایی به نظر می‌رسد، اما پس از مدت کوتاهی، مشخص می‌شود که LG Gram 17 استحکام خاصی ندارد. صفحه نمایش و همچنین پایه لپ تاپ را می توان به راحتی پیچ داد. با این وجود، شایان ذکر است که پایداری صفحه کلید نسبت به مدل 2021 گرم ال‌جی بهبود چشمگیری داشته است. اکنون یک پایه داخلی به این امر کمک می کند.

با Intel Core i7-1260P و RTX 2050، بسیاری از لپ تاپ ها قادر به عملکرد سطح بالا هستند. با این حال، این بدان معنی است که گرمای عملیاتی باید از بین برود. در ال جی Gram 17 عملاً فضایی برای سیستم خنک کننده کارآمد وجود ندارد. سخت‌افزار قدرتمند باید با قدرت الکتریکی کمی اکتفا کند و این منجر به لپ‌تاپی می‌شود که در حین استفاده کاملاً گرم می‌شود اما عملکردی را که از Core i7 اینتل یا Nvidia GeForce RTX 2050 انتظار دارید را ارائه نمی‌کند. در میان چیزهای دیگر، توسط Lenovo Yoga Slim Carbon سبک مشابه.

در پایان بررسی ما، این سوال مطرح شد که آیا ال جی از این علامت عبور کرده است یا خیر. ناگفته نماند که LG Gram 17 باریک و سبک است. اما، هنوز دقیقا قابل حمل نیست، زیرا به نظر نمی رسد که کیس منیزیمی پایدار باشد. علاوه بر این، لپ تاپ دارای نویز است و بسیاری از نکات آزاردهنده کوچک دیگر وجود دارد. برای هر کسی که در حال حرکت است و توجه زیادی به هر گرم ندارد، احتمالاً جایگزین‌های ارزان‌تری وجود دارد که ارزش دیدن دارد. حتی اگر تعدادی از مدل های لپ تاپ در حال حاضر به طور قابل توجهی ارزان تر هستند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد