LG Gram SuperSlim: لپ تاپ فوق نازک با قیمت 1699 یورو وارد اروپا شد

LG Gram SuperSlim، لپ تاپ فوق نازک، اکنون در اروپا با قیمت 1699 یورو در دسترس است. با وزن کمتر از 1 کیلوگرم، دارای صفحه نمایش OLED روشن، باتری 60 وات ساعتی و پردازنده قدرتمند اینتل Raptor Lake-P است. عملکرد جمع و جور، سبک و چشمگیر در طراحی باریک.
LG Gram SuperSlim: لپ تاپ فوق نازک با قیمت 1699 یورو وارد اروپا شد

ال جی لپ تاپ فوق باریک خود را با نام LG Gram SuperSlim با قیمت 1699 یورو در بازار اروپا معرفی کرد. این به دنبال عرضه موفقیت آمیز این لپ تاپ در ایالات متحده است. Gram SuperSlim با وزن کمتر از یک کیلوگرم، دارای صفحه نمایش OLED چشمگیر، باتری 60 وات ساعتی و پردازنده قدرتمند اینتل Raptor Lake-P است.

در دسترس بودن LG Gram SuperSlim در اروپا تقریباً یک ماه پس از عرضه اولیه آن در ایالات متحده است. این لپ تاپ سبک وزن دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و وزن آن تنها 990 گرم است. ضخامت این لپ‌تاپ 10.99 میلی‌متر در نازک‌ترین نقطه و 12.4 میلی‌متر در ضخامت‌ترین لپ‌تاپ، آن را به یکی از جمع‌وجورترین لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی موجود تبدیل می‌کند.

Gram SuperSlim در زیر کاپوت، یک پردازنده Intel Core i7-1360P با چهار هسته عملکرد و هشت هسته کارآمد را در خود جای داده است. همچنین دارای رم LPDDR5-6000 است که در حالت دو کاناله اجرا می شود و فضای ذخیره سازی PCIe 4.0 قابل ارتقا را از طریق اسلات M.2 2280 ارائه می دهد. صفحه نمایش OLED این لپ تاپ وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را با نسبت تصویر 16:9 ارائه می دهد. ال‌جی ادعا می‌کند که نمایشگر دارای زمان پاسخگویی سریع 0.2 میلی‌ثانیه است، به حداکثر روشنایی 400 نیت می‌رسد و فضای رنگی DCI-P3 را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

از نظر عمر باتری، Gram SuperSlim به لطف باتری 60 وات ساعتی خود تا 16 ساعت رتبه بندی می شود. این لپ‌تاپ مجهز به سه پورت USB Type-C است که دو عدد از آن‌ها از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند، به همراه بلندگوهای استریو 2 واتی و وب‌کم 1080p. در حال حاضر ال جی Gram SuperSlim (15Z90RT) را با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD در منطقه یورو با قیمت 1699 یورو عرضه می کند. هنوز مشخص نیست که آیا گزینه رم 32 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی که در حال حاضر در ایالات متحده با قیمت 1999 دلار در دسترس است، در اروپا در دسترس خواهد بود یا خیر. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب سایت رسمی ال جی مراجعه کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد