لپ‌تاپ جدید ال‌جی «SuperSlim» گرم دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED است.

Gram SuperSlim جدید ال‌جی با OLED نازک‌تر و سبک‌تر از M2 MacBook Air اپل است، با وجود اینکه صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد. SuperSlim از 1700 دلار شروع می شود.
لپ‌تاپ جدید ال‌جی «SuperSlim» گرم دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED است.

سری لپ‌تاپ‌های گرم ال‌جی همیشه سبک و نازک طراحی شده‌اند و اکنون این شرکت مدل جدید «SuperSlim» را عرضه کرده است که رقیب قدرتمندی برای مک‌بوک‌ایر اپل در بخش حمل‌پذیری (از طریق Engadget) است.

ال‌جی رسما لپ‌تاپ جدید خود را Gram SuperSlim (که قبلا Ultraslim نامیده می‌شد) می‌نامد. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود از آن به عنوان «نازک‌ترین LG Gram تا کنون» یاد می‌کند. ضخامت آن فقط 0.43 اینچ است - نازکتر از M2 MacBook Air - و دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED در مقایسه با 13.6 اینچی IPS اپل است. همچنین لپ تاپ جدید ال جی  با وزن 2.2 پوند، در مقایسه با مک بوک ایر با وزن 2.7 پوند، سبک تر است.

Gram Superslim ال‌جی اکنون در دسترس است و با پردازنده نسل سیزدهم Intel Evo Core i7-1360P و 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت SSD از 1699.99 دلار شروع می‌شود. همچنین دارای سه پورت USB-C (دو پورت با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و تنها یک USB 4) و جک هدفون است.

قیمت بهترین پیکربندی 1999.99 دلار است: با افزایش مشخصات به 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD. ال‌جی همچنین مانیتور USB-C 16 اینچی +view Portable خارجی خود را در صورت خرید SuperSlim جدید تا 14 ماه مه عرضه خواهد کرد.

شایان ذکر است که در حالی که SuperSlim دارای صفحه نمایش OLED است، مدل های موجود در حال حاضر تنها رزولوشن 1080p دارند. مک بوک ایر اپل با صفحه نمایش کوچکتر دارای صفحه نمایش با وضوح 2560 در 1664 است و همچنان عالی به نظر می رسد، حتی اگر OLED نباشد. شخصاً، با قیمتی که ال‌جی برای سوپراسلیم تعیین کرده است، می‌خواهم درباره گزینه لپ‌تاپ فوق‌قابل حمل ۱۵ اینچی دیگری که شایعه شده است، بیشتر بشنوم.

ال‌جی برای اولین بار SuperSlim را در ماه ژانویه در نمایشگاه CES در کنار سایر محصولات Gram خود، از جمله گزینه‌های معمولی 14، 15، 16 و 17 اینچی این شرکت، همراه با لپ‌تاپ‌های رنگارنگ LG Gram Style که مانند SuperSlim، که دارای صفحه نمایش OLED و وزن اولیه آن 2.2 پوند است، را به نمایش گذاشت.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد