زمان انتشار M3 MacBook Air و MacBook Pro 13 اینچی جدید تایید شد

تراشه های کوچکتر، عملکرد بیشتر. آمدن به WWDC (شاید).
زمان انتشار M3 MacBook Air و MacBook Pro 13 اینچی جدید تایید شد

گزارش ها حاکی از آن است که اپل قرار است مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو 13 اینچی اصلاح شده را عرضه کند که همگی دارای تراشه جدید M3 هستند. به گفته منابع، مک بوک ایر جدید با کد J513 و J515 در اندازه های 13 و 15 اینچی با تراشه M3 با پردازنده مرکزی 8 هسته ای عرضه خواهد شد. با این حال، خبر هیجان‌انگیزتر، به‌روزرسانی پیش‌بینی‌شده مک‌بوک پرو 13 اینچی با کد J504 است. در حالی که جزئیات نادر است، گمان می‌رود که این به‌روزرسانی می‌تواند شامل به‌روزرسانی طراحی مطابق با مک بوک ایر و مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی گران‌تر و حذف نوار لمسی به نفع کلیدهای عملکرد باشد.

در حالی که پنجره راه اندازی خاصی وجود ندارد، گزارش ها حاکی از آن است که می توانیم این مک بوک های جدید را در رویداد WWDC آینده ببینیم، زیرا اپل در طول تاریخ از این رویداد برای معرفی محصولات جدید استفاده کرده است. با توجه به چرخه ارتقا سالانه مشاهده شده توسط شرکت و افزایش اخیر شایعات، به نظر می رسد این گزارش ها درست باشد.

اگر گزارش‌ها درست باشند، می‌توان انتظار بهبود قابل توجهی در عمر باتری و عملکرد این مدل‌های جدید داشت. در حالی که مک بوک ها در حال حاضر از استقامت چشمگیر برخوردار هستند، بدون شک هر گونه پیشرفت در این زمینه مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.
گزارش ها در مورد عرضه قریب الوقوع مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو 13 اینچی به روز شده در حال چرخش هستند که همگی از تراشه جدید M3 برخوردار هستند. منابع نزدیک به این موضوع نشان می دهند که هر دو مدل مک بوک ایر 13 و 15 اینچی (به ترتیب با کد J513 و J515) دارای پردازنده مرکزی 8 هسته ای تراشه M3 هستند. در حالی که بسیاری از چشم‌انداز مدل‌های جدید مک‌بوک ایر هیجان‌زده هستند، به نظر می‌رسد توجه واقعی روی تازه‌سازی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی با کد J504 متمرکز شده است.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه این به‌روزرسانی چه چیزی می‌تواند داشته باشد وجود دارد، اما شایعات حاکی از آن است که می‌تواند شامل طراحی مجدد و حذف نوار لمسی به نفع کلیدهای عملکردی و همچنین بهبودهای دیگر باشد. در حالی که هیچ جدول زمانی مشخصی برای عرضه این مدل های جدید وجود ندارد، بسیاری پیش بینی می کنند که این مدل ها در رویداد آینده WWDC رونمایی شوند.

با توجه به افزایش اخیر در شایعات و گزارش ها، به نظر می رسد اپل در حال آماده شدن برای یک اعلامیه بزرگ است. طرفداران این برند مشتاقانه منتظر هر گونه خبری در مورد این مدل های جدید هستند و امیدوارند که عملکرد و عمر باتری آن بهبود قابل توجهی داشته باشد. چه این شایعات درست باشند یا نه، یک چیز مسلم است: اپل همچنان به نوآوری ها ادامه می دهد و مرزهای آنچه در دنیای فناوری ممکن است را فراتر می گذارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد