Medion Erazer Scout E20: لپ تاپ بازی با حالت Whisper

لپ تاپ گیمینگ Medion سطح تجهیزات کاملی را ارائه می دهد: Core i7 و RTX 4050 و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD و صفحه نمایش 144 هرتز. اگر آن را به درستی تنظیم کنید، لپ تاپ اجازه می دهد تا با نویز کم، بازی کنید. کل بسته با قیمت حدود 1500 یورو در دسترس است.
Medion Erazer Scout E20: لپ تاپ بازی با حالت Whisper

با وجود اینکه Erazer Scout E20 توسط Medion به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ سطح ابتدایی طبقه‌بندی می‌شود، ثابت می‌کند که به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند کارهای سختی مانند رندرینگ و پردازش ویدیو را انجام دهد. پردازنده‌های Raptor Lake و Ada Lovelace انرژی این لپ‌تاپ را تامین می‌کنند که قدرت محاسباتی لازم را برای عملکرد یکپارچه فراهم می‌کنند. واحد تست بررسی شده لپ تاپ تقریباً 1500 یورو (~ 1658 دلار) قیمت دارد و هیچ پیکربندی تجهیزات دیگری در زمان آزمایش در دسترس نیست. (یادداشت مترجم: لازم به ذکر است که لپ تاپ Medion بر اساس Clevo barebone V170RNCQ ساخته شده است که امکان پیکربندی تجهیزات جایگزین را فراهم می کند.)

ترکیبی از CPU Core i7-13700H، GPU لپ تاپ GeForce RTX 4050 و 16 گیگابایت حافظه کاری DDR5-4800 در حالت دو کاناله، لپ تاپ را به توانایی پردازش، رندر و بازی مجهز می کند. GPU عملکرد بالاتر از میانگین را برای پردازنده‌های گرافیکی RTX 4050 ارائه می‌کند، در حالی که SSD سریع 1 ترابایتی PCIe 4 بارگذاری سریع را تضمین می‌کند.

به لطف قابلیت‌های سخت‌افزاری، این لپ‌تاپ می‌تواند همه بازی‌های فعلی را به آرامی اجرا کند و معمولاً به کاربران این امکان را می‌دهد تا رزولوشن کامل نمایشگر 1920 در 1080 پیکسل را با تنظیمات بالا تا حداکثر انتخاب کنند. صفحه نمایش 17.3 اینچی IPS با روکش مات (144 هرتز، sRGB) در مجموع تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. علاوه بر این، با اتصال یک نمایشگر خارجی، وضوح بالاتری با پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر اضافی (1x HDMI 2.1، 1x DisplayPort از طریق USB-C، 1x Mini DisplayPort) قابل دستیابی است.

تحت کارکرد منظم، لپ‌تاپ می‌تواند مقدار قابل توجهی نویز تولید کند که با توجه به پیکربندی سخت‌افزاری آن، ممکن است بسیار بلند در نظر گرفته شود. با این حال، این لپ‌تاپ یک "حالت بی‌صدا" را ارائه می‌کند که امکان بازی با سطوح نویز کمتر را فراهم می‌کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد