متا آماده است تا این هفته نسخه وب Threads را معرفی کند

متا ممکن است نسخه وب Threads را در این هفته راه اندازی کند و تقاضای کاربر را برآورده کند. هدف این حرکت پر کردن شکاف با X (توئیتر سابق) است. تایید اخیر مدیرعامل مارک زاکربرگ با برنامه ها مطابقت دارد، اما جزئیات راه اندازی ممکن است تغییر کند.
متا آماده است تا این هفته نسخه وب Threads را معرفی کند

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، متا قرار است در ابتدای این هفته از نسخه وب Threads، پلتفرم رقیب خود برای X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) رونمایی کند. عدم وجود نسخه وب از زمان آغاز به کار Threads به عنوان یک سرویس ارسال کوتاه، یک شکاف قابل توجه بوده است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اوایل این ماه اعلام کرد که این شرکت فعالانه در حال کار بر روی گنجاندن این ویژگی بسیار درخواستی همراه با بهبود عملکرد جستجو است. در حال حاضر، قابلیت جستجو در پلتفرم محدود به جستجوی نام کاربری است. زاکربرگ اشاره کرد که این به روز رسانی ها در هفته های آینده آماده خواهند شد.

با این وجود، وال استریت ژورنال فاش می کند که منابع نشان می دهند که جدول زمانی دقیق برای راه اندازی این ویژگی هنوز نهایی نشده است و ممکن است دستخوش تغییرات شود. آدام موسری، که هفته گذشته در Threads پست گذاشت، اشاره کرد که متا برای مدت کوتاهی در حال آزمایش داخلی نسخه اولیه این ویژگی بوده است. با این حال، او اذعان کرد که قبل از انتشار گسترده نیاز به اصلاح بیشتر است.

موضوعاتی که تقریباً یک ماه و نیم پیش به عنوان همتای اصلی توییتر ظاهر شدند، به سرعت بیش از 100 میلیون کاربر جمع کردند و افراد مشهور و برندها را به خود جذب کردند. با این وجود، فاقد چندین ویژگی اساسی بوده است که شرکت به تدریج آنها را در خود جای داده است. اخیراً فید فالو معرفی شده است و گزینه تأیید پیوند با نمایه Mastodon اضافه شده است. این نشان می‌دهد که متا به طور بالقوه می‌تواند گام‌هایی را برای ادغام با پروتکل غیرمتمرکز شبکه اجتماعی Activity Pub، حداقل تا حدی، بردارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد