گروه فناوری تحت حمایت مایکروسافت برای مقررات هوش مصنوعی فشار می آورد: این چیزی است که پیشنهاد می کند

BSA خواستار قوانین حاکم بر استفاده از هوش مصنوعی در قوانین ملی حریم خصوصی است. این گروه از چهار حفاظت کلیدی حمایت می کند، از جمله الزامات مربوط به زمانی که شرکت ها باید تاثیر هوش مصنوعی و برنامه های مدیریت ریسک را برای هوش مصنوعی پرخطر ارزیابی کنند.
گروه فناوری تحت حمایت مایکروسافت برای مقررات هوش مصنوعی فشار می آورد: این چیزی است که پیشنهاد می کند

BSA یک گروه حامی فناوری است که شرکت های بزرگ نرم افزاری مانند Adobe، IBM و Oracle را نمایندگی می کند. BSA که تا حدی توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، خواستار مقرراتی برای کنترل استفاده از هوش مصنوعی (AI) در قوانین ملی حریم خصوصی است. فشار برای این مقررات زمانی صورت می‌گیرد که بسیاری از اعضای کنگره، از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، ابراز علاقه کرده‌اند تا اطمینان حاصل شود که مقررات همگام با توسعه سریع فناوری هوش مصنوعی است.

BSA از چهار حفاظت کلیدی دفاع می کند. در مرحله اول، کنگره باید تعیین کند که شرکت ها چه زمانی باید طرح ها یا تاثیر هوش مصنوعی را ارزیابی کنند. ثانیاً، زمانی که از هوش مصنوعی برای اتخاذ "تصمیمات پیامد" استفاده می شود، الزامات باید اعمال شوند، که کنگره نیز باید آن را تعریف کند. ثالثاً، یک آژانس فدرال موجود باید برای بررسی گواهینامه های شرکت در مورد انطباق با قوانین تعیین شود. در نهایت، شرکت ها باید ملزم به توسعه برنامه های مدیریت ریسک برای هوش مصنوعی پرخطر باشند.

فشار برای نرده های محافظ در فناوری هوش مصنوعی با معرفی ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی در دسترس مانند ChatGPT تسریع شده است. در حالی که ایالات متحده یک چارچوب داوطلبانه مدیریت ریسک ایجاد کرده است، بسیاری از حامیان برای حمایت های قوی تر تلاش کرده اند. در این بین، اروپا در حال کار برای نهایی کردن قانون هوش مصنوعی خود است که حفاظت از هوش مصنوعی پرخطر را ایجاد می کند.

به گفته کریگ آلبرایت، معاون روابط دولت ایالات متحده در BSA، سیاستگذاران ایالات متحده باید از خود بپرسند که آیا تحول دیجیتال "بخش مهمی از دستور کار اقتصادی است." او می‌گوید اگر چنین است، کشور باید یک دستور کار ملی برای تحول دیجیتال داشته باشد که شامل قوانینی در مورد هوش مصنوعی، استانداردهای ملی حریم خصوصی و سیاست‌های امنیت سایبری قوی باشد.

BSA پیشنهاد می کند که قانون حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده های آمریکا (ADPPA)، لایحه حریم خصوصی دو حزبی که در کنگره گذشته از کمیته انرژی و بازرگانی مجلس تصویب شد، وسیله مناسبی برای قوانین جدید هوش مصنوعی است. این گروه امیدوار است که وقتی ADPPA دوباره معرفی شود، حاوی زبان جدیدی برای تنظیم هوش مصنوعی باشد. آلبرایت می گوید که این گروه با کمیته انرژی و بازرگانی مجلس درباره پیشنهادات آنها در تماس بوده است و این کمیته "دری باز" به روی بسیاری از صداهای مختلف داشته است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد