مایکروسافت پایتون را به اکسل می آورد

مایکروسافت پایتون را در اکسل ادغام می کند و امکان تجزیه و تحلیل داده ها را با نمودارها و کتابخانه های پایتون در اکسل فراهم می کند. محاسبات پایتون در Microsoft Cloud اجرا می شود، نتایج در اکسل نمایش داده می شود. پیش نمایش عمومی برای ویندوز در دسترس است.
مایکروسافت پایتون را به اکسل می آورد

همگرایی اکسل و پایتون توسط ادغام جدید مایکروسافت با هدف افزایش قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم تسهیل می شود. مایکروسافت در حال ارائه پشتیبانی از پایتون در اکسل است و پیش‌نمایش عمومی این ویژگی اکنون در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از پایتون دستکاری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام دهند.

Stefan Kinnestrand، مدیر کل Modern Work در مایکروسافت، توضیح می‌دهد که کاربران می‌توانند از قدرت نمودارها و کتابخانه‌های پایتون برای کاوش و دستکاری داده‌ها در اکسل استفاده کنند. این را می توان با استفاده از فرمول ها، نمودارها و PivotTables اکسل برای اصلاح بیشتر دنبال کرد. Kinnestrand خاطرنشان می کند، "تحلیل پیشرفته داده ها اکنون می تواند در محیط آشنای Excel انجام شود، زیرا پایتون مستقیماً از نوار ابزار اکسل قابل دسترسی است."

ادغام نیازی به نصب نرم افزار اضافی یا افزونه ندارد. ادغام پایتون از طریق کانکتورهای داخلی و Power Query به طور یکپارچه در اکسل ادغام خواهد شد. علاوه بر این، مایکروسافت در حال معرفی یک تابع PY جدید است که داده‌های پایتون را قادر می‌سازد در شبکه صفحه‌گسترده اکسل در معرض دید قرار گیرند. با همکاری با Anaconda، یک مخزن پایتون سازمانی، کتابخانه های محبوب پایتون مانند پانداها، statsmodels و Matplotlib به راحتی در اکسل در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت پایتون را به اکسل می آورد

محاسبات پایتون در مایکروسافت کلود اجرا می‌شوند و سپس نتایج به کاربرگ اکسل بازگردانده می‌شوند. این به کاربران اکسل اجازه می دهد تا فرمول ها، PivotTables و نمودارها را بر اساس داده های پایتون ایجاد کنند. علاوه بر این، کتابخانه‌های ترسیم نمودار مانند Matplotlib و Seaborn را می‌توان برای ایجاد تجسم‌هایی مانند نقشه‌های حرارتی، طرح‌های ویولن، و طرح‌های ازدحام گنجاند.

Guido van Rossum، خالق پایتون و مهندس ممتاز مایکروسافت، ابراز اشتیاق برای ادغام شدید بین پایتون و اکسل می‌کند و برنامه‌های کاربردی جدیدی را از این همکاری پیش‌بینی می‌کند. او اظهار می کند که این دستاورد فراتر از انتظارات او بود که سه سال پیش به مایکروسافت پیوست.

معرفی پایتون در اکسل با یک پیش نمایش عمومی برای Microsoft 365 Insiders در کانال بتا آغاز می شود. در ابتدا، این به پلتفرم ویندوز محدود خواهد شد و در آینده در پلتفرم های دیگر در دسترس خواهد بود. در مرحله پیش‌نمایش، پایتون در اکسل با اشتراک مایکروسافت 365 گنجانده می‌شود، اگرچه برخی از ویژگی‌ها پس از پایان پیش‌نمایش به مجوز پولی نیاز دارند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد