مایکروسافت تغییرات بزرگی را برای ویندوز 11 در دست اجرا دارد

Revamp of File Explorer یک کار اصلی است و این گالری عکس جدید یک مقدمه کلیدی در اینجا است.
مایکروسافت تغییرات بزرگی را برای ویندوز 11 در دست اجرا دارد

ویندوز 11 شاهد عرضه یک ویژگی مورد انتظار برای File Explorer، یعنی گالری عکس یکپارچه بود. ساخت 23435 برای کانال Dev این بخش از عملکرد جدید را معرفی می‌کند که نشان‌دهنده یک بخش بزرگ در معمایی بزرگ‌تر است که مایکروسافت مشغول حل آن است، نحوه بهبود فایل اکسپلورر با یک اصلاح کامل.

فایل اکسپلورر همان پوشه هایی است که شما بدون شک روزانه روی دسکتاپ باز می کنید ، بنابراین بخش اصلی رابط ویندوز 11 است. و در این مورد، افزودن یک گالری به شما راهی آسان برای مرور عکس‌هایتان، درست در هنگام استفاده از File Explorer می‌دهد.

با کلیک بر روی "گالری" یک گالری عکس زمانی با جدیدترین تصاویر در بالا و یک جدول زمانی در سمت راست ارائه می شود که در صورت نیاز امکان اسکرول سریع به گذشته را فراهم می کند. همانطور که مایکروسافت برای بیلد 23435 اشاره می کند، گالری به همان شکل نمای «همه عکس ها» در برنامه Photos است.

از طریق منوی کشویی که به شما امکان می دهد پوشه ها را اضافه کنید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام تصاویر در گالری جدید گنجانده شوند. همچنین، گالری در «گفتگوی انتخابگر فایل» نمایش داده می‌شود، که پنلی است که برای انتخاب یک فایل ظاهر می‌شود، برای مثال، زمانی که چیزی را به ایمیلی پیوست می‌کنید. (بنابراین اگر آن چیز یک عکس باشد، از طریق گالری می‌توانید مرور کنید. )

تجزیه و تحلیل: سنجش واکنش به گالری

این یک افزودنی بزرگ به File Explorer است، اما جای تعجب نیست. عمدتاً به این دلیل که ما گالری عکس File Explorer را قبلاً دیده‌ایم، به لطف تسترهای باهوش ویندوز 11 که زیر پوسته سیستم‌عامل را حفر کرده‌اند. به طور خلاصه، گالری برای مدتی در ساخت‌های پیش‌نمایش حضور داشته است و قبلاً با استفاده از ابزارهای پیکربندی فعال شده است، بنابراین ما قبلاً چند نگاه خوب به ویژگی جدید ویندوز 11 داشته‌ایم.

با این حال، عالی است که گالری را در نهایت به شکل کامل خود ببینید و در حال تکان خوردن باشد، و در مورد تفاوت های ظریف نحوه کار آن بیشتر بدانید. اگرچه در اینجا یک اخطار وجود دارد - همه آزمایش کنندگان ویندوز 11 در حال حاضر این موضوع را نمی بینند، زیرا مایکروسافت با عرضه گالری به آرامی آن را پیش می برد.

این غول نرم‌افزاری خاطرنشان می‌کند که بازخوردها را در مورد این ویژگی نظارت می‌کند تا «پیش از ارائه آن به همه ببیند که چگونه آن را عرضه می کند» و در حال حاضر، ما در ابتدای عرضه هستیم. بنابراینممکن است برای دیدن گالری عکس در File Explorer با بیلد 23435 نسبتاً خوش شانس باشید، اما ما تصور می کنیم که به زودی به تعداد زیادی آزمایش کننده بیشتر خواهد رسید.

چه زمانی ممکن است اصلاحات اساسی مایکروسافت در فایل اکسپلورر، کامل شده با گالری، واقعاً به نسخه انتشار ویندوز 11 برسد؟ این هنوز راه خوبی است و ما احتمالاً به‌روزرسانی بزرگ سالانه ویندوز 11 را در اواخر سال 2023 (معروف به 23H2) خواهیم داشت.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد