هوش مصنوعی ChatGPT-4 مایکروسافت در مرورگر بینگ اکنون برای همه باز است

تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب مایکروسافت برای دسترسی به نسخه GPT-4 Bing است.
هوش مصنوعی ChatGPT-4 مایکروسافت در مرورگر بینگ اکنون برای همه باز است

مایکروسافت امروز ربات چت Bing GPT-4 خود را در دسترس همه قرار می دهد، بدون نیاز به لیست انتظار. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با حساب مایکروسافت خود وارد Bing یا Edge جدید شوید و اکنون به نسخه پیش نمایش باز که توسط GPT-4 پشتیبانی می شود دسترسی خواهید داشت. مایکروسافت همچنین در حال ارتقاء گسترده بینگ چت با بسیاری از ویژگی‌های جدید و حتی پشتیبانی از افزونه است.

این راه‌اندازی پیش‌نمایش باز تقریباً دو ماه پس از آزمایش مایکروسافت با حذف لیست انتظار برای ویژگی جدید Bing Chat انجام می‌شود. چت بات ابتدا در یک پیش نمایش خصوصی در ماه فوریه راه اندازی شد و مایکروسافت از آن زمان به تدریج آن را باز کرده است.

مایکروسافت اکنون ویژگی‌های هوشمند بیشتری را به چت بینگ اضافه می‌کند، از جمله نتایج تصویر و ویدئو، ویژگی جدید Bing و Edge Actions، چت و تاریخچه مداوم و پشتیبانی از افزونه. پشتیبانی از افزونه برای توسعه دهندگان و آینده بینگ چت، کلیدی خواهد بود.

مایکروسافت با OpenTable کار می کند تا پلاگین خود را برای تکمیل رزرو رستوران در Bing Chat و WolframAlpha برای ایجاد تجسم فعال کند. مایکروسافت در کنفرانس بیلد خود در اواخر این ماه چیزهای بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت، جایی که ما باید نگاه بهتری به نحوه توسعه این هوش مصنوعی داشته باشیم، مانند OpenAI که در ماه مارس با ChatGPT انجام داد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد