برنامه مایکروسافت برای جلب نظر کاربران Bard به هوش مصنوعی Bing ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد

مایکروسافت در حال آزمایش یک تاکتیک جدید است تا کاربران را متقاعد کند که از هوش مصنوعی Bard گوگل به Bing تغییر کاربری دهند. در ساخت‌های آزمایشی Edge، یک بنر از کاربران می‌خواهد که چت‌بات بینگ را امتحان کرده و آن را با Bard مقایسه کنند.
برنامه مایکروسافت برای جلب نظر کاربران Bard به هوش مصنوعی Bing ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد

آخرین تاکتیک مایکروسافت برای متقاعد کردن کاربران برای تغییر به محصولاتش به جای محصولات گوگل شامل هدف قرار دادن هوش مصنوعی Bard است. Bard یک ابزار هوش مصنوعی است که توسط گوگل ایجاد شده است که به کاربران کمک می کند اطلاعات آنلاین را پیدا کنند. مایکروسافت از بنری استفاده می‌کند که در نوار آدرس نسخه‌های آزمایشی Edge ظاهر می‌شود و از کاربران می‌خواهد به جای Bard، هوش مصنوعی Bing را امتحان کنند.

هنگامی که بر روی بنر کلیک می شود، یک برگه تقسیم صفحه باز می شود که Bing و Bard را در کنار یکدیگر نشان می دهد و به کاربران امکان می دهد مستقیماً این دو ربات چت را با هم مقایسه کنند. این تاکتیک هنوز در مرحله آزمایش است و فقط در کانال های Dev و Canary Edge موجود است. با این حال، رقابت مداوم بین بینگ و بارد را برجسته می کند و بینگ در حال حاضر در مسابقه پیشتاز است.

در حالی که برخی از کاربران ممکن است این تاکتیک را به عنوان تبلیغات هدفمند تلقی کنند، مایکروسافت حداقل مقایسه ای ملموس بین این دو ربات چت ارائه می دهد. تاکتیک معمول مایکروسافت با Edge شامل این است که به کاربران بگوید مرورگر آنها در مقایسه با رقبایی مانند کروم بهتر، سریع‌تر و ایمن‌تر است. با این حال، با این تاکتیک، کاربران می توانند خودشان ببینند که کدام چت بات عملکرد بهتری دارد.

نگرانی هایی وجود دارد که برنامه های آینده برای گنجاندن تبلیغات در این ابزارهای هوش مصنوعی می تواند چشم انداز رقابت بین Bing و Bard را تغییر دهد. با این حال، در حال حاضر، این تاکتیک جدید فرصتی منحصر به فرد برای کاربران فراهم می کند تا این دو چت بات را به طور مستقیم با هم مقایسه کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد